środa, 27 stycznia 2016

Powrót do miejsca przyjemnego...


Czasem są w życiu takie chwile, że musimy odejść. Trzeba to zrobić, by odpocząć, nabrać sił do kolejnych wyzwań, zastanowić się nad sobą.
Tak też było ze mną. Odeszłam, bo nie chciałam nic robić na pół gwizdka.
Lubię poświęcać się swojej pasji w całości.


Dlatego też 2 lata temu, postanowiłam opuścić swojego bloga. Teraz po tych dwóch latach, po nabraniu nowej siły postanowiłam powrócić.
Powrócić do miejsca, gdzie jest przyjemnie - czyli do książek i radości jaką niosą ze sobą.
Mogę na nowo oddać się swojej pasji czytania i recenzowania tego, co sprawia mi radość. Tego co czytam z własnej woli. I tak też będzie, więc stay tuned :)

2 komentarze:

  1. Kolejny blog, który będzie można czytać. Miło.
    Czekamy więc na recenzje. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...