piątek, 17 lipca 2015

Stwórzmy własną listę 100 książek, które należy przeczytać :)


Dużo teraz artykułów odnośnie tworzenia listy 100 książek, które każdy z Nas powinien przeczytać. Układają je celebryci, pisarze i wiele innych osób.

Śledzę te listy z wypiekami na twarzy i co powiem: niektóre z tych książek, są dziwne, niedostępne lub nie są przetłumaczone.

Dlatego też, postanowiłam przy Waszej pomocy, stworzyć listę 100 książek, które powinniśmy przeczytać i będzie to lista stworzona przez blogerów i miłośników słowa pisanego.

Bardzo bym prosiła, pomóżcie mi stworzyć taką listę i poświęćcie kilka minut na wypełnienie ankiety :) Polecajcie wypełnienie jej na swoim blogu, wśród znajomych i gdzie tylko się da. Nie przeczę, że w przyszłości użyję tej ankiety do swojej pracy doktorskiej, więc pomożecie mi dwukrotnie :)

Podzieliłam te 100 książek, na kilka kategorii. Mianowicie: na kryminał polski i obcy, fantastykę, literaturę młodzieżową i dziecięcą, beletrystykę polską i obcą, reportaż, poradniki oraz 5 tytułów wytypowanych przez Was, które nie wpisują się w działu wymienione.

Mam nadzieję że pomożecie i wspólnymi siłami stworzymy taką własną listę :)
 

3 komentarze:

  1. Muszę pomyśleć o stworzeniu takiej listy. Chętnie się włączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Termin na wypełnienie ankiety minął, ale jeśli mogę jeszcze coś doradzić to postawiłabym na "Rzeźnię numer V" Kurta Voneguta. Jako zapaleniec książek historycznych mogę z ręką na sercu polecić także "Człowiek który wkradł się do Auschwitz" , bądź na rozluźnienie klasyk "Idiota".

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...