czwartek, 13 listopada 2014

Bite me Rossman! czyli pocałujta w d*pe wójta!



Jestem zawiedziona promocją w Rossmanie. Nawet mogę rzec, że nie zawiedziona ale oszukana.

Jak każda kobieta, chętnie zakupuję kosmetyki, a kiedy jeszcze reklamowana jest akcja 1+1 ( jeden kupujesz, drugi tańszy lub w tej samej cenie za darmo) nie mogłam się oprzeć i poleciałam dziś do Rossmana.

Pomijając tłok jaki jest przy półkach i stoiskach z kosmetykami, to chciałam zwrócić uwagę że to GUNWO a nie PROMOCJA!

Kobiety! Wy się dajecie Rossmanowi oszukiwać!! Ceny tych kosmetyków są zawyżone, bo w innym wypadku promocja się nie opłaca. Pewnie zaraz poleci będzie setki komentarzy, że " to nieprawda, nikt cen nie zawyża, promocja fajna!". Laseczki, powiem Wam jedno - " gunwo, a nie promocja". Dymają Was legalnie, prosto w oczy - żeby nie napisać w dupsko.

Podam Wam przykłady, żeby nie było że sobie tę promocję wymyśliłam.

Kupuję kosmetyki często. Z racji na problem ze swoją skórą i cerą muszę nakładać mega tapetę. Więc od lat kupuję te same kosmetyki, czyli jednym słowem ceny owych rzeczy znam na pamięć.

Zacznę od korektora - używam korektora z firmy Loreal, dokładnie tego - Loreal True Match Super Blendable Perfecting Concealer, Korektor kryjący niedoskonałości.

Jego normalna cena waha się od 19,99 do 25 zł. Zazwyczaj kupuję go na stronie kosmetykizameryki.pl - wtedy zawsze płacę 19,99, ale normalna cena w drogerii czy Superpharmie to max 25 zł. Wiecie ile kosztuje on na zajebistej promocji w Rossmanie? Nie? To Wam powiem, bo chciałam sobie zapasy zrobić. Kosztuje 55,90!! PARANOJA!! Cena zawyżona, promocja poszła się jebać bo nie masz gratis drugiego, tylko normalnie za niego płacisz w cenie pierwszego a nawet dopłacasz! Cenę sprawdzałam w czytniku, więc o pomyłce mowy nie ma.

Myślę ok, może z korektorem przesadzili idę do podkładów.

Używam dwóch podkładów, naprzemiennie jeden z nich też jest z Loreala i jest to : Loreal The Foundation True Mach Podkład. Cena na mojej stronie 29,99 zł, w sklepach stacjonarnych do 40 zł. Ile w Rossmanie? 49,90! Może nie jest to jeszcze dużo, i drugi można dobrać, ale czego mam dopłacać skoro ten podkład jest tańszy? Po to, żeby drugi mieć gratis? Czego, zawyżają ceny??

O drugim podkładzie nie napisze, bo po spytaniu się czy taki podkład jest, Pani stwierdziła że Maybelline, takiego podkładu w swojej ofercie nie ma. Szkoda tylko, że jednak ma taki w ofercie i bezproblemowo kupuję go w innych drogeriach.

Idę do pudru w kamieniu, myślę tu sobie porobię zapasy. Podchodzę, chwytam od razu 4, a co, jak zapas to zapas. Używam - Loreal True Match /Accrd Parfait, puder w kompakcie. Cena normalna do 40 zł, przy dobrej promocji a na nie cały czas są, kupicie i za 30 zł. Na mojej stronie po 29,99 cały czas. Więc... Łapię 4 te pudry, zadowolona podążam do kasy, ale coś mnie tknęło. Myślę idę sprawdzę czy opłaca się 4 kupić, czy więcej. Podchodzę do czytnika, sprawdzam cenę jednego a tak wyświetla mi się: UWAGA!! 64,90!! Myślałam że się przewrócę! Jednym słowem - jebłam! Ni hu hu się opłaca. W cenie jednego od razu 2 wliczone są, to co to za promocja? Wolę sobie osobno kupić, a i tak taniej wyjdzie.

Sytuacja taka same jeśli chodzi o tusze do rzęs. Ceny zawyżone, nawet najtańsze tusze po 9 zł co kiedyś były w nowej promocji sięgają do 30 zł.

Rossmanowi mówię głośne NIE! WASZA BECZELOŚĆ OKRADANIA KLIENTA NIE ZNA GRANIC.

RUSZCIE GŁOWAMI, WYSILCIE SIĘ NA LEPSZĄ PROMOCJĘ, A NIE PODNOSICIE CENY I PROSTO W OCZY KAMIECIE, ŻE ZAJEBISTA PROMOCJA 1+1.



A klientki? Niech się obudzą i zobaczą jak rossman rżnie je na legalu. Nie dajcie się nabrać na tę promocję! Nie lećcie o niej jak muchy do lepu.

P.S
Przepraszam, za przekleństwa i ogólnie za mój ton, ale naprawdę byłam wściekła na sieć kiedy to pisałam. Ale ulżyłam sobie i już mi lepiej.


p.s 2

na stronie internetowej zawsze są tańsze, ale nie porównuje cen do stron www.
Porównuje je do cen w innych drogeriach czy sklepach, a w rossmanie są najdroższe.
Skoro inne sklepy potrafią je mieć w niższych cenach, to czego rossman nagle zawyża ceny o 10 zł i więcej?
i wiem, że kosmetyki w tym sklepie były tańsze, bo tam też kupowałam. nagle przy promocji ceny poszły w górę. Mamy cud Polski :)

3 komentarze:

  1. Osobiście kupowałam na tej promocji produkty, które kupowałam już wcześniej, również w Rossmannie i nie zauważyłam żadnej różnicy w cenie, zarówno przy kupnie podkładu, jak i korektora czy tuszy - cena taka, jak zawsze :) Nie wiem, czy jest sens porównywania cen w sklepie internetowym, w którym kupowałaś zawsze, a w Rossmannie - może tam po prostu zawsze mają te produkty w tak wysokich cenach i tyle? ;) Tak jak mówię, osobiście nie zauważyłam różnicy w cenie w produktach, które kupowałam wcześniej, a tymi, które kupowałam na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem, niech sobie wsadzą taką promocję gdzieś, sama pewnie bym się zdenerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, żeby aż tak zawyżać ceny, to bym się tego nie spodziewała. Nigdy nie wierzę w promocje w dużych sieciówkach, bo niedawno kupiłam coś z rabatem, co normalnie kosztuje właśnie tyle, co na promocji.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...