sobota, 2 marca 2013

A po pół roku przerwy ...


Bardzo długo mnie nie było. Ostatnią notkę zamieściłam w październiku a mamy już marzec. Wiem to bardzo długo, ale cóż takie jest życie. Stwierdziłam, że może dobrze zrobiło takie chwilowe zawieszenie bloga. Może to nie było planowane zawieszenie, ale możemy to tak uznać.
Przez ten okres u mnie dużo się wydarzyło, dlatego właśnie zastosowałam przymuszone zawieszenie bloga.

Awansowałam w pracy, co spowodowało iż z małej ilości wolnego czasu jaką miałam nie miałam dosłownie czasu na nic. 
Wstawałam rano, szłam do pracy wracałam, spałam i tak w kółko. Jednak odpowiedzialność na mnie ciążyła i musiałam to wykonywać dokładnie. Teraz kiedy mogę już powiedzieć że mojemu zespołowi ufam, pozwoliłam sobie przestać ich niańczyć i od nowa odkryć chwilę czasu dla samej siebie.

Przed ten okres przeczytałam naprawdę wielką ilość książek, jeszcze większą zakupiłam – więc będę starała się na bieżąco aktualizować recenzje owych książek.

Mam też kilka nowych pomysłów odnośnie bloga, myślę że ta długa przerwa na dobrze mi wyszła, dzięki temu mogę wypoczęta i z głową pełną pomysłów wrócić do blogowania. Początkowo chciałam zmienić troszkę szatę graficzną, ale stwierdziłam że tego nie zrobię. Pewno będziecie się pytać „ dlaczego?”- już mówię – po prostu uwielbiam ową sowę która jest na szablonie, zbliża się wiosna więc blog pozostanie biały – jak wiemy im jaśniej tym przyjemniej – zresztą taką mnie poznaliście i chociaż to chcę zostawić tak jak było ;)

Muzyka – kolejna rzecz, którą można zaznać na blogu – mój wcześniejszy odtwarzacz uległ jakiejś awarii – więc znalazłam nowy i pozmieniałam kawałki, oczywiście będą też te z wcześniejszego ale też i nowe. Zresztą zobaczycie na dniach, mam nadzieję że raz jeszcze serdecznie mnie przywitacie i nadal chętnie będziecie się dzielić ze mną swoim zdaniem na temat książek ;)

7 komentarzy:

  1. Fajnie , że znów jesteś z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam po długiej przerwie! Mam nadzieję, że blogowanie nadal będzie Ci sprawiało dużo przyjemności. A szablon zostaw. Pasuje tutaj i do niego się przyzwyczailiśmy (przynajmniej ja). Czekam na nowe recenzje i pomysły! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny gust muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się wróciłaś, brakowało Twoich humorystycznych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że powróciłaś. Teraz czekam na recenzje oraz Twoje nowe pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj z powrotem, i przede wszystkim gratuluję awansu w pracy, widzę, że sporo się u Ciebie działo przez ten czas, jeszcze raz gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...