sobota, 1 września 2012

"Cud oleju kokosowego" Bruce Fife


Początkowo pochwalę się iż niedawno nawiązałam współpracę z Wydawnictwem Studio Astropsychologii. Jest mi niezmiernie miło, gdyż nigdy nie czytałam poradników – jednak oferta Wydawnictwa jest tak kusząca, że przyjęłam z chęcią propozycję współpracy i wybrałam sobie pierwsze kilka tytułów do recenzji.
Kilka dni temu przyszła do mnie paczuszka, więc od razu chwyciłam książkę w ręce i przyznam się szczerze że pochłonęłam ją w ekspresowym tempie.

Pierwszą książką którą zrecenzuję dla Wydawnictwa Astropsychologii będzie pozycja Bruce'a Fife'a „Cud oleju kokosowego”. Jestem miłośniczką wszystkiego co ma „kłokosa”. Ciasteczka – tylko kokosowe, olejki – kokosowe, ciasta – zawsze z posypką kokosową, prawie wszędzie dodaję mleczko kokosowe ( latte z odrobiną mleczka kokosowego – palce lizać). Ogólnie mówiąc jestem „kokosiarą” - więc nic dziwnego że skusiłam się przeczytać tę książkę;)

Bruce Fife, nazwany jest „kokosowym guru”. Jak mało kto zna się na właściwościach kokosu, jest Prezesem Ośrodka do badań nad kokosem, więc przyjmuję do wiadomości iż wszystkie materiały zawarte w jego książce są podparte solidnymi badaniami, a nie tylko teorią;) Sam autor już na wstępie pisze „ po przeczytaniu o tych wszystkich cudownych rzeczach, jakich może dokonać olej kokosowy, kusząca jest myśl, że stanowi on panaceum na wszystkie choroby. Chociaż olej kokosowy jest dobry, pamiętaj o tym, że nie jest złotym środkiem na wszystko

Co ja sądzę o książce? Prawdę mówiąc – książka zaskoczyła mnie i to bardzo pozytywnie. Nie wiedziałam iż olej kokosowy ma takie właściwości i jest o wiele zdrowszy niż zwykły olej czy nawet oliwa z oliwek. Po przeczytaniu książeczki, poleciałam od razu do sklepu i zakupiłam sobie olej kokosowy. Lista chorób, które leczy stosowanie oleju kokosowego, a raczej lista chorób których można uniknąć dzięki jego stosowaniu jest bardzo długa. Prawda jest taka, że olej kokosowy pomaga w zrzucaniu nadwagi, pomaga w walce z problemami sercowymi a sam autor poleca również stosować go do pielęgnacji ciała. Książka, nie jest kolejnym typowym poradnikiem, gdyż autor nie narzuca nam swoich racji, a konsekwentnie broni swoich tez podając przykłady oraz przepisy, z których możemy skorzystać. By jednak zauważyć jakąkolwiek poprawę Pan Fife poleca stosować olej przez co najmniej pół roku i dopiero wtedy ocenić jego działanie.
Przepisy, o których już wcześniej pisałam to kolejny wielki plus tej książki. Są łatwe w przygotowaniu i naprawdę nardzo smaczne – kilka przetestowałam – szczególnie polecam majonez kokosowy – niebo w gębie;)

Książkę oceniam bardzo pozytywnie, nie żałuję ani minuty spędzonej przy jej lekturze i polecam ją każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę na temat właściwości oleju kokosowego i chce coś zmienić w swojej diecie czy nawet w pielęgnacji ciała oraz zdrowia.


Za możliwość przeczytaia książki gorąco dziękuję wydawnictwu:



a książeczkę w atrakcyjnej cenie możecie zakupić tu:





6 komentarzy:

  1. he he spoko książka dla fanów i ulubieńców kokosa; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby się od razu w załączeniu olej kokosowy. :)
    Gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy ;)
    Książka wydaje się fajna. Ja odkąd mała kuzynka dała mi do wypicia "sok z kokosa", który okazał się być dodatkiem,który dodaje się do ciast przestałam jeść ciasteczka i inne rzeczy z kokosem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie aż tak bardzo kokos nie interesuje ;] owszem, lubię, ale po książki sięgać nie będę ;p

    i gratuluję nawiązania współpracy :)
    oby była owocna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale to wydawnictwo mnie skutecznie odpycha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie parę dni temu kupiłam olej kokosowy, bo już naczytałam się sporo o jego niezwykłych właściwościach. Twój post jest kolejnym potwierdzeniem na to, że nie pożałuję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...