czwartek, 5 lipca 2012

oTAGowana ;) 11 pytań;)





Zasady zabawy są następujące:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przeznaczonych im przez ich "Taggera" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Do tej świetnej zabawy zostałam zaproszona przez Abigail - więc zgodnie z zasadami muszę odpowiedzieć na zadane przez nia pytania.

Pytania jakie mi przypadły są następujące:

1. loki czy proste włosy?  
Jako że mam długie włosy preferuję obydwie fryzury tak samo;)

2. film czy książka? 
Oczywiście że na pierwszym miejscu książka, choć dobrym filmem nie pogardzę - w kończu trzeba się ukulturalniać;)

3. zachód czy wschód słońca?
Jak najbardziej zachód - w szczególności w lecie bo wtedy jest chłodno:D

4. język hiszpański czy angielski?
Obydwa języki znak i kocham je tak samo;) Więc ciężko mi wybrać jeden;)

5. okulary czy soczewki?
Ślepy kret ze mnie, więc jeśli jestem w pracy czy na uczelni to oczywiście soczewki - w domu preferuję okulary;)

6. słodkie kłamstwo czy gorzka prawda?
Mówi się że najlepsza jest gorzka prawda, i tak też sądzę choć czasem fajnie jest posłuchać jakiegoś mega słodkiego kłamstewka więdząc iż to bujda;)

7. samotna noc w muzeum czy bibliotece?
Bez dówch zdań w bibliotece - ale wtedy to nie jest samotna noc - bo mamy tylu autorów do wyboru że hoho;)

8. pająk na ścianie czy buka za oknem?
Chyba wolałabym bukę za oknem - choć wiem że zawału bym dostała, ale brzydzą mnie pająki.

9. Hiszpan czy Włoch? ^^
Mrau, i jedno i drugie;) Byleby był zadbany, nie śmierdział i miał cokolwiek w głowie;)

10. kucyk czy warkocz?
Definitywnie warkocz - zbyt długie i grube włosy mam by pozwolić sobie w upał nosić je rozpuszczone czy w koński ogon, choć w zimie wolę kucyk, zawsze robię sobie dodatkowy szalik;)

11. włosy rude czy blond?

Bez dwóch zdań rude;) W blondzie mi nie do twarzy, a jako rudzielec jest mi do twarzy, choć na chwilę obecną mam natulalisz kolor;)


A żeby tradycji stało się zadość to i ja dodam 11 swoich pytań;) Pójdę w troszkę inną stronę - co chyba wszystkie możliwe były już zadane;)

1. Woda gazowana czy niegazowana?
2. Czapka czy kapelusz?
3. Pióro czy długopis?
4. Piwo czy wino?
5. Budyń czy kisiel?
6. Grzebień czy szczotka?
7. Truskawka czy malina?
8. Plaża czy góry?
9. Ser biały czy żółty?
10. Makaron czy ryż?
11. Róza czy tulipan?

Kogo oTAGuję? Chyba każdy już był - więc nie będę wymieniać, ale niech czuje się każdy zaproszony kto chce odpowiedzieć na moje pytania, kto nie był otagowany a nawet jeśli był jak chce to niech odpowie;)

5 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :)
    zabawa dopada dosłownie każdego, jak porządna epidemia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chyba na każdym blogu,była przynajmniej jedna taka zabawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się rozpisałaś ;) Odpowiedź 9. mnie rozwaliła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przyjemność oznajmić, że organizuję mój pierwszy blogowy konkurs! Zapraszam Cię do zabawy. Można wygrać ebook, który naprawdę mi się spodobał. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

    http://ksiazki-legera.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...