poniedziałek, 2 lipca 2012

And the winners are ....




Konkurs się odbył więc czas najwyższy podać wyniki;)
O ile rozlosowanie zestawów było łatwe, bo zrobiła to maszyna losująca – no dobra pseudo internetowa maszyna losująca;) To gorzej było z wytypowaniem zwyciężcy nagrody dodatkowej;)
Jury w składzie Moi, Malczika i brata Malczikowej – miało burzliwe obrady, przez prawie pół dnia. Każdy z nas miał inny typ – ale pewne jest to , że nieźle się uśmialiśmy;)











Przypominam że do wygrania był jeden z dwóch wybranych przez siebie zestawów książkowych.



Number 1


Number 2



Ale bez zbędnych pierdół.

Nowym właścicielem zestawu numer 1, maszyna losująca wybrała:


Książkowa ;)


Natomiast na właściciela zestawu numer 2 wskazała:


Anne18

Gratuluję Wam Dziewczynki:*


A teraz przechodzę do nagrody specjalnej. Ciężko było wybrać jedną, ale ostatecznie nam się udało.
Jednak, muszę napisać że każdy z kawałów wywołał na naszych mordkach uśmiech i śmialiśmy się jak idioci, dlatego też wszyscy którzy napisali kawał, dostaną nagrodę pocieszenia, która czeka już na nich na skrzynkach mailowych.

Natomiast główną nagrodę dodatkową wygrywa:

raeszka !



Gratuluję;)

Ze zwyciężczyniami skontaktuję się mailowo i proszę o odpowiedź w ciągu 3 dni, w innym przypadku nagroda przepadnie i będzie kolejne losowanie;)

Dziękuję Wszystkim za udział w konkursie i zapraszam za kilka dni na kolejne lipcowe rozdanie;)


P.S
Czego mi nikt nie zwrócił uwagi że we wcześniejszym poście autokorekta poprawiła mi "brzoskwinię" na "brzozkwinię"? Seriously?! Panie Laptopie, seriously?! Ale wstyd;) Żebyście nie myśleli że ja jakaś lewa z ortografii;) Nie, nic z tych rzeczy - mój laptop jest na greckim oprogramowaniu i czasami autokorekta szwankuje;)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    A widzę byłam tak blisko! Ehhh...
    A te kawały rzeczywiście dobre, sama się nieźle uśmiałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko, blisko;) Następnym razem może;)

      Usuń
  2. sama uśmiałam się strasznie czytając komentarze :) u mnie załącznik dotarł i już pobrany :D dziękuję bardzo, myślę, że będzie w sam raz na te parne wieczory
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejciu *-* już się nie mogę doczekać, aż te książki znajdą się u mnie na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zwyciężczyniom :) przy kawałach sie uśmiałam, dziękuję bardzo za e-booka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dane już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwyciężczyniom :) i miłej lekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że to moje kawały najbardziej przypadły Wam do gustu i dzięki temu będę miała co poczytać :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    Oraz dziękuję za ebooka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za nagrodę pocieszenia :)
    A brzozkwinia? - każdemu się mogło zdarzyć ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...