czwartek, 21 czerwca 2012

Zamówienie z Wydawnictwa Znak


Raz jeszcze przypominam tym, którym się może przysnęło albo gdzieś pominęli;)
Do 1 lipca możecie się zapisać na czerwcową rozdawajkę na moim blogu. Do wygrania jeden z dwóch wybranych przez siebie zestawów książkowych.
Więcej informacji tu: CZERWCOWA ROZDAWAJKA

A teraz do rzeczy;) 
Wczoraj odebrałam swoją paczkę od wydawnictwa ZNAK. Zakupiłam u nich trochę książek, głównie dotyczących diety dr. Dukana. Czas najwyższy zrzucić nadprogramowe kilogramy;) Jako że stosowałam wiele diet, ale żadna jakiegoś efektu nie dawała – pomimo iż jestem osobą aktywną, bo codziennie - rano i wieczorem chodzę na basen, oraz 3 razy w tygodniu na siłownię – nie, nie nabieram mięśni, po prostu są tam rowerki i bieżnia i inne super fajne rzeczy na których ćwiczę, a na siłowni karnet kosztuje mnie na miesiąc 30 zł a do jakiegoś mega super fajnego fitness clubu 180 wybrałam tanią opcję – te same rzeczy za mniejsze pieniądze. Ale wracając do diety – przesestowałam większość. Po tej 13 dniowej – nie wytrzymałam przy 5 dniu zabrano mnie karetką na pogotowie bo jak zemdlałam to do tego rozwaliłam głowę przy upadku. Kapuściana – spowodowała że miałam wymioty. Zresztą – jestem osobą która nie lubi się ograniczać, a jako że rzuciłam palenie i od pół roku nie hajcuję to zastąpiłam fajki podjadaniem. A to jakaś suszona śliweczka, a to morelka, a to kanapeczka – dobitnie mówiąc zawsze coś w gębie mielę – ale zaznaczam – nie wpierniczam jak świnia;)
O diecie dr. Dunkana słyszałam wiele – ale nie wierzyłam w to. Dopiero kilka miesięcy temu moje znajome zaczęły ją stosować – widziałam się z nimi tydzień temu i mało co ich nie poznałam, dziewczyny całkiem inne. Jedna 16 druga 12 kg. A przyznam że one nie są zbyt aktywne sportowo, więc przez całą dietę nie ćwiczyły – postępowały tylko żywieniowo według Dukana. Pozazdrościłam im i sama prechodzę na tę dietę – tyle że ja w przeciwieństwie do nich zamierzam nadal ćwiczyć;) Dieta idealna dla mnie – jem ile chce, ale określone produkty, czyli moje podjadanie wspaniale się wpisuje, oczywiście suszone owoce zamienię na coś innego tym razem;)

Z wydawnictwa ZNAK dostałam kupon rabatowy – więc książki kupiłam po naprawdę atrakcyjnych cenach bo aż 4,90 każda;) Dokupiłam też sobie książkę typowo kobiecą na wieczorną nudę;) Za przesyłkę nie zapłaciłam nic bo wybrałam dostawę do PACZKOMATU InPOST. Przesyłkę miałam do odebrania już następnego dnia – książki solidnie zapakowane, żadnych defektów. Z zakupów jestem bardzo zadowolona i z pewnością nie raz zrobię tam zakupy;)

Ciekawi mnie jak będzie z tą dietą dr. Dukana, stosowała któraś? Silną wolę mam, więc raczej nie będę mieć problemu z przestrzeganiem wytycznych, bo chce raptem zgubić tak do 6 kg, czyli nadprogramowe wałeczki, które się u mnie zgromadziły po wypadku. Jeśli ją stosowałyście to jak wrażenia?  

13 komentarzy:

  1. Nie stosowałam. Jestem na diecie, ale sama ją układałam. Po prostu tak mi wygodniej. Ograniczyłam większość produktów, które jadłam wcześniej, i doszły ćwiczenia. 7,5 kg spadło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdę mówiąc nigdy nie stosowałam diet bo nie miałam takowej potrzeby, ale po wypadku niestety musiałam ograniczyć swoje wizyty na basenie i siłowni, leżałam tylko bo się ruszać nie mogłam a dupsztal rósł;) Więc postanowiłam cosik sadełka zrzucić i dorzucam dietę do ćwiczeń;)

      Usuń
  2. Osobiście nie stosowałam, ale z tego co słyszałam, działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też dużo słyszałam dobrego o niej, ale nie wierzyłam w to dopóki nie zobaczyłam dziewczyn, normalnie bym ich nie poznała.

      Usuń
  3. ciekawe pozycje :) jeśli zaś chodzi o diety... do tej pory żadnej nie stosowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc książki mnie tak wciągnęły że szok, nie spodziewałam się że dirta zostanie tak fajnie i "łopatologicznie" wytłumaczona i napisana;)

      Usuń
  4. Nie stosowałam tej diety, ale słyszę same pozytywy i chyba wypróbuję. Tak tylko 5 kg. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja;) tak do 6 kg muszę zgubić;)

      Usuń
  5. Też powinnam zrzucić kilka kilogramów, ale u mnie wszystko rozbija się o sport. Muszę być więcej w ruchu to i kg spadną. Nie stosowałam nigdy żadnych diet. Dukan podobno działa, ale gdzieś mi się obiło o uszy, że nie jest to najzdrowsza metoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zdrowa jeśli jej nie doprowadzisz do końca,bo większość osób po zrzuceniu upragnionych kg w fazie II olewają kolejne fazy co rzutuje na zdrowie.

      Usuń
    2. To chyba że tak. Nie interesowałam się nią, więc nawet nie wiedziałam, że jest II faza.

      Usuń
  6. To coś idealnego dla mnie ;D I jakie tanie te książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nałogowo czytałam książki o dietach...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...