czwartek, 7 czerwca 2012

oTAGowana : Lubię...


Zabawa dotarła nawet do mnie i takim oto sposobem zostałam oTAGowana przez Darkness z Sanktuarium Piękna.
Żeby tradycji stało się zadość to i ja odpowiem na pytanie i otaguję inne użytkowniczki;)

Zasady tego TAG-u:

  1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u kazdej otagowanej dziewczyny/chłopaka – tak tak, fioletowy kwiatuszek;)
  2. Napisz kto Cię otagował – to napisałam już wyżej;)
  3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor.
  4. Otaguj kilka osób.

Więc przechodzę do rzeczy;) Nie będę wypisywać od myślników co lubię, co mi poprawia humor, napiszę to w krótkim opisie o sobie;) Mam nadzieję że choć trochę przybliżę Was swoją osobę i poznacie kilka szczegółów o mnie.

Jak wiadomo, nie od dziś Malcziki – czyli moi – lubi czytać dobre książki. Przy dobrej książce, i filiżance gorącej czekolady przenoszę się w inny świat, w którym czuję się jak ryba w wodzie. Daję się ponieść wyobraźni, lubię wczuwać się w sytuację przedstawioną w książce. A kiedy jeszcze jest zima i zasiadam pod kocykiem przy kominku – to nawet czołgiem od książki mnie nie oderwiecie.

Kolejną rzeczą zaraz po książkach, a nawet na równi z nimi lubię, dobre kino – ale nie tylko. Seriale – to też lubię, ale tylko jeśli tylko zasługuje na uwagę i nie obniża lotów w sposób karygodny. Bardzo lubię gdy zekranizowano jakąś ksiązkę – wtedy porównuję swoje wyobrażenia bohaterów książkowych do filmowych – to chyba jest najfajniejsze - kiedy ulubiona przez nas książka jest zekranizowana, a my czekamy czy aktorzy podołają naszym wyobrażeniom i uniosą rolę;) 
Kolejną rzeczą którą lubię to dobre smaki – uwielbiam przesiadywać w kuchni i eksperymentować. Od małego brzdąca kuchnia była moim sanktuarium. Lubiłam pomagać mamie w gotowaniu – dzięki temu już w wieku 9 lat potrafiłam przygotować kilka wariacji obiadowych. Z roku na rok uczyłam się czegoś nowego i zaskakiwałam rodzinę coraz to nowszym daniem. Oczywiście żadnym tam Mistrzem Kuchni nie jestem – ale gotować lubię i nie kryję się – potrafię i to dobrze, jednak do Gordona czy innych wybitnych i sławnych szefów kuchni mi daleko, jednak nie miałabym oporu zaserwować im czegoś i sądzę że smakowałoby im to;) 
Jak każda kobieta lubię też zakupy, w szczególności lubię kupować buty – w swojej kolekcji mam ok 100 par, - seriously?! no teraz ciut więcej bo ostatnio znów zakupiłam kilka par. Zawsze ubieram się od stóp do głów. Dosłownie;) Buty są dla mnie najważniejsze i to do nich, dobieram resztę ubrań. Prócz butów lubię wszelakie dodatki – mam również pokaźnią kolekcję naszyjników i pierścionków. Lubię chodzić w sukienkach, czuję się wtedy lekko i przewiewnie – if u know what I mean;) 
Kocham wiosnę – bo nie jest ani za ciepło ani za zimno – dla mnie jest idealnie. Pomimo iż wychowałam się za granicą, dokładnie w Atenach, gdzie temperatura już w marcu to ok 30 stopni to mimo wszystko nie jestem ciepłolubna. Lubię kiedy pada deszcz – wychodzę wtedy na zewnątrz bez parasolki i skaczę po kałużach, sąsiedzi początkowo mieli mnie za wariatkę, ale już się przyzwyczaili;)
 Lubię zwierzęta – wręcz je kocham. Sama posiadam 2 kotki, świnkę morksą i pieska. Są moimi oczkami w głowie;) Niestety piesek, ze względu na to iż nie mam zbyt dużo czasu, mieszka z moją siostrą, która ma podwórko więc tam Sofia może się wybiegać;) Lubię wycieczki – uwielbiam zwiedzać, często z Malczikiem i małym Malczikiątkiem wyjeżdżamy na kilkudniowe wyprawy czy to po Polsce czy za granicę. Kocham Słowację i Grecję – wiadomo Grecja to dla mnie druga ojczyzna, a Słowacja od razu skradła moje serce podczas pierwszej wyprawy. Bardzo często tam jeździmy. 
Lubię wieczorne, długie, gorące kąpiele w wannie pełnej piany, najlepiej żeby unosił się zapach kokosowy. Jak jesteśmy już przy kokosie – tak jego też lubię;) Prócz niego – lubię zapach szarlotki, dlatego też w moim domu ciągle unosi się taki zapach. Kupuję świeczki i odświeżacze powietrza o takim zapachu, dużo znajomych wchodząc do mojego domu mówi iż pachnie u mnie jakbym dopiero co cieplutką szarlotkę z piekarnika wyjęła. Co za tym idzie – lubię też szarlotki, w szczególności z lodami, choć i na zimno też nie pogardzę;) Oczywiście zaraz wszystkie kalorie ide spalić – bo lubię wieczorne długie spacery z całą moją ferajną:) 
Lubię pływać, pokochałam to za dzieciaka, kiedy mieszkając kilka metrów od plaży codziennie rano wychodziłam przed śniadaniem popływać w greckim morzu. Niestety w Polsce nie mam możliwości wyskoczenia z rana na plażę więc zadowalam się pobliskim basenem;) Lubię mieć porządek, jestem pedantyczna więc każda rzecz w domu ma swoje miejsce. Jak to mówi mój Malczik jestem Perfekcyjną Panią Domu;) Lubię swóje kierunki studiów jak i swoją pracę które pozwalają mi się realizować. Lubię mieć wszystko zaplanowane, bo wtedy wiem co mam zrobić i nie krzątam się z miejsca na miejsce, dzięki temu pomimo wielu zajęć znajduję czas na wszystko.
I najważniejsze lubię – ba co ja pisze kocham mojego Malczika i moją małą Malcziczkę. To są moje dwa największe Skarby, które zawsze wiedzą jak wywołać uśmiech na mojej twarzy i nawet jeśli mam najpodlejszy dzień, ich całus czy zwykłe przytulenie sprawia że wszystkie złe chwile idą w zapomnienie.

Mam nadzieję, że choć troszkę przybliżyłam Wam swoją „skromną” osobę;) Można wymieniać i wymieniać co lubię – ale to już zakrawa o pracę doktorancką;)
Kogo ja oTAGuję?


oj co będę pisać każdego kto chce wziąć udział – zapraszam – czujcie się oTAGowani;)


A już jutro... a to się jutro dowiecie;) Zparaszam bo będzie warto;)

7 komentarzy:

  1. dziękuję za oTAGowanie, ale tym razem nie wezmę udziału :) było już tyle podobnych typowań, że jedynie powielałabym własne odpowiedzi z poprzednich postów, które większość obserwujących mnie osób z pewnością czytała i o mnie wie :)
    więc nie gniewaj się, ale tym razem pass :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana oczywiście że się nie gniewam;) Zaczęłam wypisywać wszystkich po kolei ale przy 4 osobie spasowałam dlatego też na końcu napisałam że każdego kto chce;) Wiedziałam że większość osób była już otagowana więc nie chciałam powtarzać;)Pewnie że nie ma sensu powielać postów;)

      Usuń
  2. ojej :) dziękuję Ci :) lubię takie zabawy i zaraz biorę się do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro postaram się zorganizować jakiś post, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę lubimy te same rzeczy :) o jestem w top komentarzy :D miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha;) ciągnie swój do swego:)
      A jesteś;) dodałam o taki o gadżecik sobie;) A co, trzeba jakoś ulepszać;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...