piątek, 22 czerwca 2012

Noc z wyprzedażą Moondrive do -50%




Chciałam Was Kochane Mole Książkowe poinformować - iż od 20 dnia dzisiejszego do 8 rano do jutra trwa wyprzedaż pozycji wydawnictwa Moondrive na stronie Wydawnictwa Znak.
Przy wpisaniu kodu rabatowego o treści : moondrive zostaje Wam odjęte 50% od wybranych tytułów, więc przez 12 godzin możecie kupować książki o połowę taniej.


Jest również w przedsprzedaży "Dotyk Julii" autorstwa Mafi Taheret - niestety, na tę książkę nie obowiązuje rabat.
A dla ciekawszkich 30 pierwszych stron książki, do poczytania - może Was skusi treść a nie tylko opis z tyłu okładki;) - http://www.znak.com.pl/wirtualnaksiazka,id,3383


Mimo wszystko - akcja bardzo ciekawa, więc polecam;)


Zainteresowanych odsyłam na stronę : http://www.znak.com.pl/oferta,specjalna,landingpage_mooondrive_lubimyczytac.pl

Możecie po naprawdę atrakcyjnej cenie zakupić np. całą serię Pretty Little Liars czy Klątwę Tygrysa;)


A już jutro - nowa recenzja, jeden z najgłośniejszych ostatnimi dniami książek, zgadnie ktoś o jakiej mowa?
A dodam że przy odgadnięciu - doliczę mu jeden dodatkowy głos w rozdaniu - jeśli bierze w nim udział;)

4 komentarze:

  1. dostałam tę informację na e-mail z samego rana :P
    nie miałam jednak okazji jeszcze się przyjrzeć, ale z pewnością to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe;) Mi taż na maila przyszło;) Ale dopiero niedawno go odczytałam;)

      Usuń
  2. Ciekawa promocja. Szkoda, że jednak nie mam ani grosza przy duszy. ;( A już bym brała "Dotyk Julii" mimo, że bez rabatu, a także dwie pierwsze części serii PLL. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...