wtorek, 12 czerwca 2012

Malczikowy stosik biblioteczny i paznokcie na Euro;)

Jak dobrze wiemy, dziś mecz Polska - Rosja, a ja dopiero dziś dowiedziałam się że Mój Braciszek i Malczik u mnie w domu postanowili zrobić "strefę kibica" i zaprosili około 20 znajomych byśmy wspólnie kibicowali naszym piłkarzom. Jeszcze większą dumą napawa mnie i mojego brata fakt, iż dziś w bramce stoi Przemek Tytoń, którego znamy  - bo za gówniarza mój brat grał z nim w drużynie zamojskiej;) 
Ale dopiero z rana, Malczik raczył mnie powiadomić o fakcie, iż w domu zagości u nas około 20 osób, więc wartałoby coś przygotować;) Długo nie myśląc udałam się na zakupy, zaopatrzyłam naszą lodówkę w takie przysmaki jak  - piwo czy winko dla kobitek, kilka napoi gazowanych, sporą ilość przekąsek czytaj: chipsów, krakersów, serów, paluszków ciasteczek. Oczywiście zrobiłam też moją popisową zapiekankę serową za którą wszyscy przepadają - jest szybka w robieniu i tania;) Przepis innym razem;) 


Będąc na zakupach - stwierdziłam że zajrzę do osiedlowej biblioteki w poszukiwaniu czegoś do czytania, bo ostatnio jak byłam nie znalazłam nic ciekawego - oczywiście z pustymi rękoma ( no właśnie, rękoma czy rękami? a może ręczyma? mało ważne) nie wyszłam. Wybrałam dla siebie 4 pozycje a dla Malczika jedną;)


Oto one ( od dołu) :


1. Bear Grylls - "Kurz, Pot i Łzy" - pozucja dla mojego Malczika, on się jara oglądając jego programy, choć nie wiem co w nich takiego fajnego. Tym bardziej że raczej niemożliwe jest to że Mój Malczik nagle znienacka wyląduje w dżungli i jakoś będzie sobie musiał w niej radzić. No cóż, jak lubi - to co zrobię. Książkę sama też z chęcią przeczytam. A recencja - może Malczik napisze? zobaczymy;)


2. Charlaine Harris - "Grobowy zmysł" - przyznaję się bez bicia, to będzie moje pierwsze spotkanie z tą autorką - dlatego też wzięłam dwie jej książki. Nie czytałam jej cyklu o Sookie jakiejśtam i nie oglądam "True Blood" choć gra tam przepiękny Aleksander;) Zapewnę tę książkę przeczytam jako pierwszą.


3. Susan Isaacs - " Po Kompromitacji" - wzięłam ją ze względu na to iż pierwszą część " Kompromitację" posiadam we własnej biblioteczce i nawet mi się podobała. Chcę zobaczyć co będzie dalej;)


4. Sue Margolis - "Ładne Kwiatki" - mam na swojej półce "Gucci, Gucci Łapci", i mam sentyment do autorki. Pisze typowo babskie książki - w sam raz na wieczór i na odprężenie. Taka miła babska lekturka. Mam nadzieje że "Ładne kwiatki" też przypadną mi do gustu.


5. Charlaine Harris - "Czyste szaleństwo" - poszłam za ciosem i wzięłam drugą książkę tej autorki. A co, jak się bawić to się bawić;)


Książek nie za dużo, ani nie za mało- bo mam jeszcze swój własny stosik - kupny;)


A wracając do dzisiejszego meczu - wczoraj moja znajoma postanowiła pomalować mi paznokcie na barwy ojczyste. I będąc dziś w sklepie czy w bibliotece każdy mnie zaczepiał i chwalił me piękne paznokcie;) Zaobaczie jak dziś chodziłam;) Oczywiście nie zwracajcie uwagi na to iż każdy paznokieć ma inną długość, moje zawsze rosły dziwnie;) Każdy swoim życiem - przyzwyczaiłam się już;)I przyzwyczaiłam się też do tego że mam takie pulchne paluszki, jak to mówią moi znajomi - jak paróweczki;)  Płacąc w sklepie każdy się prztrzył na moje ręce - aż głupio się czułam- jakbym coś kradła;) A Wy jak? Kibicujecie?





20 komentarzy:

  1. Stosik bardzo ciekawy, przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Sookie jakaś tam pewnie poczułaby się urażona:D:D Ja to z piwkiem zapewne zasiądę na dzisiejszy mecz. Fajne paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo jakieś takie dziwaczne am to nazwisko;) że nawet nie mogę zapamiętać;) jaky nie mogła mieć Miller czy Kowalski;)

      Usuń
  3. no to życzę udanego wieczoru w strefie kibica, a później przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję;) Bardziej przeraża mnie sprzątanie tej strefy kibica po wszystkim, ale jakoś dam radę;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Harris - zarówno za Sookie jak i za Lily :)
    Fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że i mi twórczość Harris się spodoba;)

      Usuń
  5. przyjemnie wyglada stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytania :)
    Paznokcie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. my z mężem też będziemy kibicować dziś naszej drużynie :) ja lubię piłkę nożną :) musiałam polubić ponieważ od kilku lat praccuję w firmie gdzie zdecydowanie przeważa męska rasa... :) i co roku wysłuchiwałam o piłce, mistrzostwach i był to podstawowy temat w całej firmie :) a jeśli chodzi o stosik to powiem, że nie znam tych pozycji :) Gryllsa oczywiście znam :) ale nie wiedziałam że ksiązkę napisał! :) a "grobowy zmysł" widziałam ostatnio u mnie w bibliotece, ale jakoś nie wzięłam jej nawet pod uwagę :) i wybrałam "Przepowiednię" :) więc czekam na recenzję i może znów mnie zachęcisz do kolejnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grylls napisał trochę tych książek, ale to moja pierwsza i Malczika też którą będziemy czytać;)Za "gorobowy" już się zabrałam, mam chwilę czasu przed meczem i jeszcze znajomi nie przyszli to czytam;) Może do jutra skończę;)

      Usuń
  8. Charlaine Harris bym podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kibicuję razem z rodzinką :) A paznokcie cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Ładne kwiatki" czytałam, masz rację, kobiece czytadło (będzie dobre do odprężenia po wieczorze kibica) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jakże kibicowałam :) Programu Gryllsa nigdy nie widziałam, jakoś uchowałam się w niewiedzy :P A co do językowych dylematów to można i "rękoma" i "rękami", byle nie "ręcami". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...