środa, 13 czerwca 2012

Kilka propozycji wydawniczych cz II.



Dziś chciałam przedstawić Wam kilka propozycji wydawniczych, które mnie zaciekawiły i z chęcią po nie sięgnę jak tylko wejdą do sprzedaży, i oczywiście uporam się ze swoim stosikiem, który w bardzo szybkim tempie się kurczy;)

Ale zanim go jeszcze przedstawie – to mam dla Was ciekawą promocję;) Pamiętacie „Wdówki futbolowe” Karoliny Macios, które ostatnio Wam polecałam u siebie? O TU. To oznajmiam – na chwilę obecną sieć sklepów empik.com zrobiła zniżkę na te książki i możecie je już teraz kupić za 14.90 zł. Polecam naprawdę – bo książka ciekawa i cena przystęna;) Zainteresowanych odsyłam tu.


A teraz szybko do zapowiedzi;)

Tahereh Mafi „Dotyk Julii”
wydawnictwo: OTWARTE
w sprzedaży od : 11.07.2012
opis – tak jest taki pokreślony – to nie moja twórczość;)

Nie możesz mnie dotknąć – szepczę.
Kłamię – oto, czego mu nie mówię.
Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem.
Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć”.

Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija.
Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha.
Zostałam przeklęta
Mam niezwykły dar


Jestem potworem

Mam nadludzką moc

Mój dotyk zabija

Mój dotyk to moja siła

Jestem narzędziem zniszczenia

Będę walczyć omiłość


Uzależniająca, pełna napięcia iniezwykle zmysłowa. Chciałabym tak pisać.Po prostu nie możesz się oderwać od lektury”.

Lauren Kate, autorka „Upadłych”



Juliette Fay - „ Z głębi serca”
wydawnictwo: OTWARTE
w sprzedaży od: 11.07.2012
opis:

Po rozwodzie świat Dany rozpada się na drobne kawałki. Musi zmierzyć się ona z samotnością, kłopotami finansowymi i problemami dorastających dzieci. Czy uda jej się odzyskać wiarę nie tylko w ludzi, ale i w samą siebie?”

Lubię takie książki, nie wiem czego – po prostu lubię czytać o silnych kobietach, które pomimo wielu przykrych wydarzeń podnoszą się i ida do przodu. Pokazują że samotność wcale nie oznacza "pewnego upośledzenia" że bez mężczyzn też można żyć. Że kobiety to wcale nie "słaba płeć"Mam nadzieję że i na tej książce się nie zawiodę.









Anna Davis - „ W balsku diamentów”
wydawnictwo: OTWARTE
już jest w sprzedaży – cena to 19,90, nie zakupiłam jeszcze ale zrobię to;)
opis:
Dziennikarka Grace Rutherford opisuje życie towarzyskie pulsującego jazzem Londynu. Zna na wylot nocne życie artystycznej bohemy oraz blichtr i przepych wyższych sfer. Kiedy na jej drodze staje dwóch intrygujących, wrogich sobie mężczyzn, musi wybierać. Czy będzie w stanie odróżnić zwykłą błyskotkę od prawdziwego diamentu?

Ach lubię takie historie – trochę bogactwa i romansu a przede wszystkim miłosny trójkąt;) Ale nie żebym była jakąś fetyszystką, po prostu książka nie jest wtedy przewidywalna bo nie wiemy który z nich okaże się szczęśliwcem, a może to nie będzie żaden z nich? Bo kiedy jest typowa miłosna historia - to choćby nie wiem jakie przygody były to i tak wiemy że on i ona będą razem. A w trójkątach? Zawsze ktoś zostanie odrzucony, a tak naprawdę to prawie do samego nie wiemy kto to będzie.






Zofia Mossakowska - „Żegnaj Kochanku”
wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI I S-KA
w sprzedaży – od wczoraj, cena książki 23,70
opis:

Uzależnionej od złej miłości Matyldzie los zsyła nieoczekiwaną szansę wyjazdu do Wietnamu – kraju pól ryżowych, bóstw, świątyń i pięknych, dzielnych ludzi. Nie jest jedyną, która pragnie rozprawić się z dotychczasowym życiem. W drodze towarzyszą jej Bianka, ścigana przez media córka gwiazdy filmowej, uciekający od wspomnień i szukający bliskości Kamil oraz Madej, wydawałoby się, najlepszy przyjaciel. W kolorycie Indochin zmieni się ich postrzeganie, innego wymiaru nabiorą nawet zbrodnie z przeszłości. O tym jednak, jak zakończyć prywatne wojny i wyrównać rachunki, europejscy goście będą musieli zadecydować sami.”

Książka wydaje się być interesująca, mieszanka pięknego kraju i nieszczęśliwej miłości – chyba nieszczęśliwej – nie wiem. Uwielbiam kiedy w książce są opisy innych miast, krajów - szczególnie takich jak Chiny czy Wietnam - to całkiem inna kultura, która mnie osobiście zachwyca.To może być bardzo interesująca propozycja.



Lyndsay Sands - „Miłość Kąsa”
wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI I S-KA
w sprzedaży od wczoraj, cena 25,20.
opis:

Etienne Argeneau jest zdrowym trzystuletnim kawalerem. Życie jednak postawiło go przed dylematem – związek z nieznajomą lub wieczna samotność. Każdy wampir ma prawo przemienić tylko jednego śmiertelnika. Większość czyni to dopiero, gdy uzyska pewność, że odnalazło prawdziwego towarzysza drogi. Co będzie, jeśli Etienne pod wpływem chwili przemieni niewłaściwą osobę? Nie ma wyboru. Chce uratować Rachel Garrett. Piękna pani koroner ocaliła mu życie. Żeby spłacić swój dług, musi uczynić ją nieśmiertelną.

Do tej pory największym marzeniem Rachel był awans na dzienną zmianę w kostnicy. Pewnego dnia obudziła się w obcym miejscu, kompletnie naga i wyczerpana. Szukając drogi ucieczki, wpadła na mężczyznę ze swych snów, powstającego prosto z… trumny. Błysk w jego srebrnych oczach sugerował, że to dopiero początek znajomości. Rachel miała tylko nadzieję, że mężczyzna okaże się równie smakowity, co przystojny. „

Nie pałam wielką miłością do książek o tematyce wampirzej – przeczytałam tylko sagę Pani Meyer a każde inne wampirze książki moim zdaniem nie były jakieś fajne. Jednak ta przyciągnęła mnie swoją okładką, która mnie oczarowała i oryginalny tytuł „Love bites” - znam serial o tej nazwie – trochę dno, ale podoba mi się to zdanie;) Więc – love bites;)


Tak, tak wiem – za bardzo lubuję się w wydawnictwie OTWARTE, ale cóż zrobię – ich okładki mnie zachwycają i z chęcią wracam na ich stronę poczytać o nowościach czy zapowiedziach.
Czy macie chrapkę na którąś z propozycji? A może już jakaś jest w Waszej biblioteczce? Jakaś przedpremierowa recenzja się u Was już pojawiła? Z chęcią poczytam i poznam Wasze zdanie;)

8 komentarzy:

  1. I ja mam ochotę na "Dotyk Julii" i "Miłość kąsa" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dotyk Julii" i "Miłość kąsa" to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są ciekawe. :) za dużo interesujących książek się ostatnio pojawia, żeby je wszystkie przeczytać ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Otwarte rzeczywiście się stara i okładki są bardzo zachęcające, niestety nie znam jeszcze żadnej z propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Otwarte naprawdę się stara a ich okładki są zjawiskowe. Czasami kupując coś z ich wydawnictwa kieruję się tylko okładką - choć wiem że nie powinnam, ale jak mi się podoba to co ja zrobię;) Aż przyjemnie mieć tak piękną okładkę na półce;)

      Usuń
  5. "Dotyk Julii" chodzi za mną od kilku dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę przeczytać "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ja mam książek do nadrobienia, ale wszystko jest teraz odłożone na "po sesji"

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...