piątek, 8 czerwca 2012

Czerwcowa książkowa rozdawajka;)


Kiedyś obiecałam, że co miesiąc będzie u mnie konkurs – i słowa dotrzymam;) Kilka dni po zakończeniu majowego konkursu i wyłonieniu zwyciężczyń – ogłaszam kolejny konkurs – czerwcowy.

W czerwcu jak wiadomo zaczynają się wakacje – więc będzie więcej czasu na wszystko – dlatego też nagród jest 2 razy więcej. I tym razem zwycięzców będzie 2 – óch;)
Jeden zestaw to typowa literatura kobieca – jak to mówi mój Malczik „książka w spódnicy”, natomiast druga to zestaw bardziej sensacyjno-fantastyczno-historyczny – seriously?! Jest taki gatunek? :P

Wakacje się powoli dla niektórych zaczynają bądź już zaczęły – więc czasu więcej. A jak czasu więcej – to dla moli książkowych oznacza to tylko jedno – więcej książek do przeczytania;)
Ale nie ma pitu pitu – przechodzę do rzeczy:

Ogłaszam konkurs/rozdawajkę/candy* ( niepotrzebne skreślić) czerwcowy!

Do wygrania jest jeden z dwóch zestawów książek – a który, to zależy tylko od Was. To, Ty – tak Ty, Mój Drogi Czytlelniku zadecydujesz w którym losowaniu chcesz wziąć udział. Każda z książek jest nowa - są moją własnością, tytuły są podwójne w mojej biblioteczce;)
A do wygrania jest:

Zestaw książek nr 1, a w nim:

Hari Kunzru „Transmisja”

Życie jak film- marzenie niejednego z nas? Ale spełnione marzenie może stać się przekleństwem.
Arjun Mehty, młody programista z New Delhi i wielbiciel hinduskiego kina, a szczególnie jednej z jego gwiazd, wyrusza do Stanów, by podbić świat, wzbogacić się i zadziwić ludzkość. Tymczasem okazuje się, że praca nie jest tak pewna, jak się zdawało, perspektywy mizerne, a nowy pracodawca szykuje cięcia budżetowe. W akcie desperacji Arjun zachowuje się jak filmowy bohater - tworzy doskonałego wirusa komputerowego, nazywając go na cześć swej idolki: Leela Zahir. Ma nadzieję, że symulując jego złamanie, zyska uznanie w pracy. Jednak wirus okazuje się niezwykle groźny i świat staje w obliczu prawdziwego zagrożenia. Działania Ajruna mają paradoksalnie wielki wpływ na losy trójki następnych bohaterów: przedsiębiorcy Guy'a Swifta, jego partnerki Gabrieli i aktorki, Leeli Zaihr. Ich życie, samotne i pełne niedobrych zależności, bardzo się zmieni? Wartka akcja i wnikliwe obserwacje współczesnego świata, szczypta tajemniczości i umiejętna analiza ludzkich zachowań - czy trzeba czegoś więcej..

Nuria Masot „Labirynt węża”

1271. Guillem de Montclar wraca do Katalonii. Otrzymuje od przełożonych kolejne zadanie: ma sprawdzić, co się stało z Rogerem de Lot, bardziej znanym jako Serpentarius, członkiem zakonu templariuszy i budowniczym, który sto lat wcześniej przepadł bez śladu. Wiadomo o nim, że wstawał o świcie i kładł się na spoczynek o zmierzchu, nie wiadomo natomiast, co robił w ciągu dnia. Podczas gdy Guillem zbiera informacje, w pobliskim Fonstanta ginie najpierw mała dziewczynka, a następnie pewien szlachcic. Seria zabójstw czeka na wyjaśnienie. Kluczem do mrocznej zagadki okaże się należący niegdyś do Serpentariusa metalowy krążek .„

Zestaw książek nr 2, a w nim:

Cristina Comencini „Bestia w sercu”

Związek Sabiny i Franca jest udany, dobrze rokuje na przyszłość. A jednak kiedy Sabina zachodzi w ciążę, postanawia o niczym nie mówić swojemu partnerowi. Wyjeżdza do Ameryki, gdzie od dawna mieszka jej brat, by tam z jego rodziną spędzić Boże Narodzenie. Świadomość bliskiego macierzyństwa skłania ją do refleksji nad tym, jak wyglądało jej dzieciństwo w rodzinnym domu, pozornie schludnym i surowym, którego wspomnienie odżywa w niej wraz z pamięcią o ojcu i matce. Świąteczny pobyt staje się w rzeczywistości rozdzierającym rozrachunkiem z przeszłością mroczną i okaleczoną. Nieznośny natłok dręczących pytań sprawia, że Sabina czuje się niczym w pułapce, uwięziona w pajęczej sieci domysłów. Czy u każdego w sercu czai się bestia ? „

Barbara Jasnyk „Kaktus w sercu”

Basia Jasnyk z popularnego serialu TERAZ ALBO NIGDY! napisała książkę
I pomyśleć, że miał to być sposób rozładowania złości na facetów. Nie tylko serialowe przyjaciółki będą miały okazję wzruszać się przy lekturze, śmiać się i płakać na przemian. Basia znalazła wydawcę, który postanowił dać szansę obiecującej debiutantce...
Widzowie popularnego serialu Teraz albo nigdy! śledzili twórcze zmagania Basi Jasnyk z jej pierwszą książką. Kiedy wreszcie Kaktus w sercu ukazał się w księgarniach, z dnia na dzień stał się bestsellerem, zmieniając życie młodej dziennikarki… Tymczasem Basia przeszła na drugą stronę szklanego ekranu. Jej powieść ukazała się naprawdę! Jak widać, nie ma na tym świecie rzeczy niemożliwych. „

Decyzja należy do ciebie, którego właścicielem zestawu chcesz się stać;) - seriously?! Jakieś masło -maślane mi wyszło – ale chyba wiecie o co chodzi;)

Co należy zrobić?

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga - obowiązkowo.

2. Należałoby dodać notatkę u siebie, informującą o rozdaniu o mnie.+1 los

3. W pasku obok umieść banner z informacją o rozdaniu u mnie.+ 1 los

4. W komentarzu napisz:

- obserwuję jako :

- wybieram książkę nr:

- mój mail:

- notatka: tak/nie

- boczny pasek : tak/nie

Mój blog profilu na facebooku się jeszcze nie dorobił - więc czujcie się zwolnione z tego obowiązku polubienia mnie na fb;)

Ale ale – jest też nagroda dodatkowa;)

A jest nią książka Pip Vaughan'a – Hougnes'a „Relikwia”

Anglia, rok 1235. Osiemnastoletni Petroc przygotowuje się do święceń kapłańskich. Jego jedynym zmartwieniem są niechciane myśli o ziemskich pokusach, które niekiedy mącą jego czystą duszę. Lecz wraz z pojawieniem się tajemniczego templariusza w jego spokojne życie wkracza zło. Wkrótce oskarżony o mord i świętokradztwo musi uciekać i zawierzyć swój los... heretykowi. „

Żeby stać się podiadaczem tejże książki musisz w komentarzu pod zgłoszeniem i wymaganymi informacjami napisać najlepszy kawał, który sprawi że będe płakać ze śmiechu;) Ma mnie boleć brzuch i łzy płynąć strumieniami;) mogą to być zbereźne kawały, rasistowskie, czarny humor co kto woli – najważnieszje jest to by niezależne jury w postaci Malczika i brata Malczikowej oraz jej samej spadło z krzesłem podczas czytania;)


Konkurs trwa od dziś tzn. 08.06.2012 do 1.07.2012 do godziny 00.00 ;)
Szczęśliwcy zostaną ogłoszeni w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu i skontaktuję się nimi drogą mailową;)


Życzę powodzenia! ;)


A ja idę szykować się do meczu - dziś wyjątkowo oglądam bo grają dla mnie dwie ważne drużyny- Polska i Grecja  - obydwa kraje kocham i są mi ojczyzną bo w jenym się urodziłam w drugim wychowywałam przez 21 lat;) Kto by nie wygrł będę dumna;)

60 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję: Miłośniczka Książek
    Wybieram: zestaw nr 1
    E-mail: milosniczkaksiazek@onet.pl
    Notatka: zaraz dodam pod najnowszym postem
    Boczny pasek: zakładka z konkursami

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako Anne18
    wybieram książkę nr 2
    mój e- mail ania.glod@amorki.pl
    notatka nie
    boczny pasek tak
    banner zaraz będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Trinity
    Wybieram zestaw nr 1 (chociaż strasznie mnie intrygują też Relikwie :P)
    Mail: trinity801@autograf.pl
    Notatka: może uda się zorganizować, jak tak, odezwę się, na razie nie
    Boczny pasek: tak (zakładka Konkursy)

    Może i tym razem mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za relikwię proszę dobry kawał;) Ma nas zwalić z nóg:D Czekamy czekamy;)

      Usuń
  4. pierwsza! :) zgłaszam sie :)

    - obserwuję jako : OliwkaEwka

    - wybieram książkę nr: zestaw 2 :)

    - mój mail: kochamsztuke@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/


    a ponadto:
    Po co dres idzie do lasu?
    Poziomki ;p

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Obserwuję jak Bezimienna
    Wybieram zestaw nr.1
    bezimiennablog@gmail.com
    Notatka: nie.
    Boczny pasek [zakładka konkursy]

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako : Wiedźminka
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: a_rey@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak
    Zapraszam na swój konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. edit : miał być zbereźny kawał, więc ..

    Po czym poznać, że zakonnica nie nosi majtek ?
    Po łupieżu na butach..
    Przepraszam, ale ja przy tym nie mogę ;D

    albo :
    Dlaczego Żyd ma nie opowiadać kawałów ? Bo je zaraz spali..
    ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. - obserwuję jako : poloniamartyna


    - wybieram książkę nr: zestaw 2


    - mój mail: m_kowalewska_1a@wp.pl


    - notatka: nie


    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  9. - obserwuję jako : Crystal
    - wybieram książkę nr: zestaw 2
    - mój mail: humanbazooka@gmail.com
    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  10. *Obserwuję jako. : Książkowa.
    *Wybieram : zestaw nr1.
    *e-mail. : wikaaaa0@o2.pl
    *Notatka. : Tak, zaraz się pojawi. :)
    *Boczny pasek. : nie.

    Życzę innym powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Sayuri
    Zestaw: nr 1
    e-mail: sayuri.akurat@gmail.com
    Notatka:TAK
    Boczny pasek: TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. - obserwuję jako :Ruda
    - wybieram książkę nr:1
    - mój mail: renka012@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak ( zamaista paska zakładka z konkursami - mam nadzieję, ze się zaliczy :) a jak znajdę ten najlepszy dowcip to uzupełnię swój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o najlepszy dowcip jakimogę powiedzieć, będzie to z mojego życia wzięte :) mam dwie małe córeczki, kiedy wychodzę z nimi na spacerki często spotyka mnie taka sytuacja:
      Jedna biegnIe w lewo... Druga biegnie w prawo...
      A JA ZA NIMI! :)

      Usuń
    2. Moja znowu jak biegnie to ja krzyczę nie wiem czego "czerwone" a ona staje:D jakoś się tak przyjęło;)

      Usuń
  13. Obserwuje jako Nutinka
    wybieram książkę nr: 1
    mój mail: danutinka@gmail.com
    notatka: nie
    boczny pasek: tak

    I kawał:
    Idzie pogrzeb. Tragarze niosą trumnę przekręconą na bok.
    - Kogo chowają? - pyta przechodzień.
    - Teściową - odpowiada jeden z żałobników.
    - A czemu trumnę niesiecie bokiem?
    - Bo jak ją przekręcić na plecy to zaczyna chrapać.

    OdpowiedzUsuń
  14. - obserwuję jako : Bella

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: bellatriks@vp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak - banner umieściłam jednak na podstronie Konkursy (nie lubię bajzlu na głównej stronie bloga)

    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Dizzy.
    Wybieram książkę nr 1.
    Mój mail: alcia1993@op.pl
    Notatka: tak
    Boczny pasek : nie

    I kawał :)

    Student przychodzi na egzamin z logiki i na bezczelnego pyta profesora:
    - Pan się łapie w tej logice panie Profesorze?
    - Oczywiście, co za pytanie!
    - To ja mam taka propozycje panie Profesorze: zadam panu pytanie i jesli pan nie odpowie stawia mi pan 5, a jeśli pan odpowie wywala mnie pan na zbity pysk.
    - OK, niech pan pyta...
    - Co obecnie jest legalne, ale nielogiczne, logiczne ale nielegalne, a co
    nie jest ani logiczne ani legalne?
    Profesor nie znal odpowiedzi wiec postawił studentowi 5; wola swojego najlepszego studenta i pyta go o odpowiedz...
    Ten mu natychmiast odpowiada:
    - Ma pan 65 lat i jest pan żonaty z 25 letnia kobieta, co jest legalne ale nielogiczne.
    - Pana zona ma 20 letniego kochanka, co jest logiczne ale nielegalne. Pan stawia kochankowi swojej zony 5, chociaż powinien go pan wywalić na zbity pysk i to nie jest ani logiczne ani legalne...

    OdpowiedzUsuń
  16. - obserwuję jako : LadyAsia

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: laurkaaa@hotmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie
    (nie mam bloga :/)

    pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie,
    ja równiez się zgłaszam :)

    - obserwuję jako : elzbieta24055

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: elzbieta24055@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. - obserwuję jako : Aleksnadra

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: aaalexia@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak


    I kawał:

    - Te wszystkie flagi na samochodach sprawiają, że jestem dumny ze swojego kraju.
    - Ale Chan, to flagi Polski a ty jesteś Chińczykiem.
    - Wiem. Ale spójrz na metki. :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Loony_lunatic
    Wybieram książkę nr 1.
    Mój mail: loonylunatic89@gmail.com
    Notatka: nie
    Boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako : Paula
    Wybieram książkę nr: 1
    Mój mail: paulina.wrobel@onet.pl
    Notatka: nie (nie mam bloga)
    Boczny pasek : nie

    Dodatkowo (nie mogłam się zdecydować, więc masz dwa):

    Mąż wraca do domu. Kochanek zdążył się schować, kiedy mężczyzna wbiega do sypialni i krzyczy do żony: "Kochanie, pożar. Uciekajmy!". Z szafy dobiega głos: "Ratujcie meble!".

    I drugi:

    Egzamin z zoologii. Na biurku stoi klatka z ptakiem, ale jest nakryta tak, że ptaszkowi widać tylko nogi. Egzaminator pyta studenta: "Co to za ptak?". Student przyznaje, że nie wie. Egzaminator wyjmuje notes: "Nazwisko proszę.". Na co student podciąga nogawki i mówi: "Niech pan profesor sam zgadnie.". :D

    OdpowiedzUsuń
  21. - obserwuję jako : miraga
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: miraga@interia.eu
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak http://miraga80.blogspot.com

    Dowcip:
    Złowił rybak złotą rybkę, ale ponieważ nie mógł się zdecydować o co ją poprosić, przyniósł do domu, postawił w słoiku na stole, zwołał rodzinę i myślą o co by ja poprosić. Nagle wpada do pokoju najmłodsza córeczka i wola:
    - A ja bym chciała jeża!
    Bum! Na stole leży jeż.
    Ojciec się zdenerwował:
    - Do d... z tym jeżem! - krzyknął - Auuuuu!!!! Zabierzcie tego jeża!
    Na tym skończyły się trzy życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako hibou.
    Wybieram zestaw nr 2.
    Mój mail: hiboouu@gmail.com
    Notatka: nie.
    Banerek: tak.

    Dowcip:
    -Co mówi skacowany japończyk?
    -Sushi

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Natalia
    Wybieram zestaw drugi
    Mój email: Nataliaxx07@interia.pl
    Notatka: Nie
    Baner: Tal w zakłdace konkursy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: selfisi.;)
    Wybieram zestaw 1
    mój email:pestka@op.pl
    Notka: nie
    Baner:nie

    George W. Bush i Tony Blair maja lunch w Białym Domu.
    Jeden z ważnych gości podchodzi do nich i pyta o czym rozmawiają.
    - Robimy plan Trzeciej Wojny Światowej
    - O, to ciekawe, a jakie są plany? - pyta gość
    - Zamierzamy zabić 14 milionów Muzułmanów i jednego dentystę. Gość
    wygląda na zdezorientowanego:
    - Jednego dentystę? Czemu chcecie zabić dentystę?
    Blair klepie Busha po plecach mówiąc:
    - A nie mówiłem? Nikt nie będzie pytał o Muzułmanów!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako : ROMA
    wybieram zestaw sensacyjno-historyczny
    Mail: spec-place@wp.pl
    Notatka - tak
    banerek - tak
    dowcip:

    Staruszka trafia po śmierci do biura św. Piotra. Na dzień dobry chcę odnaleźć swojego małżonka, podaje nazwisko i czeka aż św. Piotr wskaże jej odpowiedni dział.
    - Niestety moja droga, ale nie mam takiego człowieka w kartotece, przeglądałem świętych, błogosławionych i normalnych…
    Żona zrozpaczona:
    - Ponad 50 lat byliśmy małżeństwem i nie mogę go teraz znaleźć…
    - Trzeba było mi to od razu powiedzieć, pewnie jest w dziale „męczennicy”

    OdpowiedzUsuń
  26. - obserwuję jako : Scarlett

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: scarlett13@onet.eu

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak

    A żart - z życia wzięty, że tak powiem.
    Mama z córką ustaliły, że idealnych kandydat na męża powinien być bogaty, głupi i nieruszany. Po pewnym czasie córka namierzyła taki okaz i opowiada o nim matce. Matka pyta więc:
    - Córuś, a on naprawdę taki bogaty?
    - Oj, mamuś, Ty byś widziała jakim smochodem jeździ... Bogaty, bogaty!
    - I głupi też jest?
    - Głupi, jak nie wiem. On poduszkę zamiast pod głowę, to mi pod du*ę podkłada!
    - No, a nieruszany?
    - Oj, mamuś pewnie, że nieruszany. Nawet jeszcze ma folijkę na siusiaku...

    OdpowiedzUsuń
  27. - obserwuję jako :karolina wołoszczuk

    - wybieram książkę nr:1

    - mój mail:karcialesna@interia.pl

    - notatka:nie

    - boczny pasek:nie
    I żarcik:
    Mały Jasio do Swego taty płukownika: Tato proszę Cię pokaż mi jak słoniki biegają...prosze prosze prosze..
    Nie już dziś widziałeś jak słoniki biegały i to całe 30 minut...odpowiada płukownik
    Ale Tato prosz ebardzo prosze ostatni raz, naprawde.

    No dobrze.. KOMPANIA MASKI GAZOWE WŁÓŻ I 30 OKRĄŻEŃ WOKÓŁ STADIONU BIEGIEM MARSZ
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Banner z informacją dodałam w zakładce "konkursy", jak wszystkie inne.

    Obserwuję jako: Grafogirl

    Wybieram książkę nr: 1

    Mój mail: grafogirl@op.pl

    Notatka: nie

    Boczny pasek : nie, ale zakładka "konkursy"

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. - obserwuję jako: Zosiek
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: bumpy@onet.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie

    A kawał... Mam raczej dziwne poczucie humoru.
    Kubańczyk, Szkot, Irlandczyk i Polak jadą pociągiem. W pewnym momencie Kubańczyk wyjmuje cygaro. Najlepsze, prosto z Kuby, warte kupę szmalu. Podpala je, bierze jednego macha i wyrzuca przez okno.
    - Co robisz? - dziwią się pozostali.
    - Jestem Kubańczykiem, w moim kraju jest mnóstwo takich cygar, mogę sobie na to pozwolić.
    Mija trochę czasu. Szkot wyjmuje butelkę pięćdziesięcioletniej Whisky, cudowny kolor i aromat, oczywiście cena również odpowiednia. Nalewa sobie pół szklaneczki i również wyrzuca resztę przez okno. Wszyscy oczywiście zdziwieni, Szkot odpowiada:
    - W moim kraju takiej Whisky jest pod dostatkiem, gdzie się człowiek nie odwróci tam mnóstwo takich butelek.
    Ponownie mija trochę czasu. Nagle wstaje Irlandczyk... i wyrzuca Polaka przez okno.

    OdpowiedzUsuń
  30. - obserwuję jako : Julie Willings
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: heyday@onet.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie, ale zakładka konkursy

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybieram zestaw nr 2.
    magkasprzak@wp.pl
    Obserwuję jako zadurzona w książkach

    OdpowiedzUsuń
  32. - obserwuję jako : Katarzyna

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: gogunia3@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Catalina
    wybieram książkę nr: 1
    mój mail: kasia_sz8@op.pl
    notatka: nie
    boczny pasek : tak catalinka.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)








    - Co robi traktor u fryzjera?
    - Warkocze!

    OdpowiedzUsuń
  34. a jeśli chodzi o kawał, to pamiętam taki z lat młodości, trochę niesmaczny taki
    Co mówi kanapka do pijaka?
    -Zaraz wracam

    OdpowiedzUsuń
  35. - obserwuję jako : bobik

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: becha@onet.eu

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako : Sophie
    Wybieram zestaw nr 1
    Mój mail: nikuss1@amorki.pl
    Notatka: nie
    Boczny pasek : tak
    Banner będzie w zakładce "Konkursy"

    Zapraszam do swojego konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!
    - obserwuję jako : Meow
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: a_4marca@o2.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak (właściwie to pod postami)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. - obserwuję jako : miumiu

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: miumiu_miu@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak jakby ;) http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    A kawałów będą dwa:

    Mój ulubiony:

    Gdzie można znaleźć punkt G u kobiety????
    ...



    - W wyrazie ShopinG!

    I drugi:

    Chłop miał 200 kur i ani jednego koguta. Poszedł do sąsiada, kupić tak ze
    trzy na początek.
    A sąsiad na to:
    - Ale po co trzy? Słuchaj stary - ja ci sprzedam Kazia. Kazio to jest taki
    kogut, że ci te wszystkie 200 kur spoko obsłuży.
    OK, po trzeciej wódce dobili targu, chłop wrócił z Kaziem do gospodarstwa,
    wypuścił go z klatki i mówi:
    - Słuchaj Kaziu - to jest teraz twoje gospodarstwo, 200 kur na ciebie czeka,
    wyluzuj się, jesteś tu jedynym kogutem, nie ma co się spieszyć, tylko mi się
    nie zmarnuj - kupę kasy za Ciebie dałem.
    Ledwo skończył mówić, SRU! Kaziu wpadł do kurnika. Przeleciał wszystkie
    kury kilka razy, tylko pierze leciało. SRU! Poleciał do budynku obok gdzie
    były kaczki - to samo. Chłop krzyczy, próbuje go hamować. Ale gdzie tam!
    SRU! Poszedł Kazio za stadem gęsi i zniknął w oddali.
    Rano chłop wstaje, patrzy - leży Kaziu na podwórku, kompletna padlina. Nad
    nim krążą sępy. Podbiega i krzyczy:
    - A widzisz Kaziu, mówiłem Ci, daj spokój, tyle kasy w błoto...
    A kaziu otwiera jedno oko i syczy przez zaciśnięty dziób:
    - Cśśś, spierdalaj, bo mi sępy płoszysz...

    OdpowiedzUsuń
  39. - obserwuję jako : lady1307

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: lady1307@interia.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. - obserwuję jako :Sweet dreams ♥

    - wybieram książkę nr:2

    - mój mail:lusia.wyszynskaa@gmail.com

    - notatka: tak

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  41. - obserwuję jako :tinysweetness

    - wybieram książkę nr:1

    - mój mail:greenninde@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako :

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: allemagdak6@gmail.com

    - notatka: /nie

    - boczny pasek : nie

    Klient pyta się sprzedawcy:
    - A ten odkurzacz to mocno ssie?
    - Panie, aż łzy lecą - z powagą odrzekł sprzedawca

    OdpowiedzUsuń
  43. - obserwuję jako : Justyna Jesse L.

    - wybieram książkę nr: Jeden :)

    - mój mail: justyna.jesse.lampert@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie jestem dobra w opowiadaniu kawałów, nigdy żadnych nie pamiętam, a jak już mi się uda, to nikt się nie śmieje. Nie sądzę więc, żeby tutaj było inaczej. Mam jednak jeden swój ulubiony, chociaż moich słuchaczy śmieszy zazwyczaj najmniej ze wszystkich, ja go po prostu uwielbiam :)

    W raju spotykają się Newton, Pascal i Einstein. Trzej fizycy stwierdzili, że pobawią się w chowanego. Einstein zaczyna liczyć: 1, 2, 3, ...
    Pascal i Newton zastanawiają się gdzie tu się schować. Pascal chowa się za jakąś chmurką. Newton bierze kredę i rysuje na ziemi kwadrat metr na metr, po czym staje w nim.
    - ..., 99, 100. Szukam.
    Einstein odwraca się i widzi za sobą Newtona.
    - Ha! Newton! Mam cię!
    - Nie, nie, nie - odpowiada Newton - Ja jestem jeden Newton na metr kwadrat, czyli Pascal!

    OdpowiedzUsuń
  45. - obserwuję jako: piaskoryba

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: piaskoryba@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako: bella helfire
    wybieram książkę nr.1
    mój mail:bellahelfire@wp.pl
    notatka:TAK
    boczny pasek:TAK
    blog:bellahelfire.blogspot.com i zapraszam też na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  47. obserwuję jako : butoholiczka
    wybieram książkę nr: 2
    mój mail: cruelorchid@o2.pl
    notatka: nie
    boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  48. - obserwuję jako : Niekasia
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: kasianiemiec90@gmail.com
    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  49. - obserwuję jako : raeszka
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: a.m.math@poczta.fm
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak

    Wpada Jasiu do domu szczęśliwy jak po pół litra. Ojciec ogląda świadectwo i
    mówi:
    - Durniu! Same pały, a ty się cieszysz?!
    - Jeszcze tylko wpie..ol i wakacje!!

    Johnny miał ochotę na seks z koleżanką pracy, wiedział jednak, że ona jest związana z kimś innym... Johnny był coraz bardziej sfrustrowany, aż w końcu pewnego dnia podszedł do niej i powiedział:
    - Dam ci 100 dolarów, jeśli pozwolisz, żebym wziął cię od tyłu.
    Ale dziewczyna powiedziała NIE. Johnny odpowiedział:
    - Będę szybki, rzucę pieniądze na podłogę, ty się pochylisz, a ja skończę zanim zdążysz je podnieść!
    Ona pomyślała chwilę i w końcu stwierdziła, że musi skonsultować się ze swoim chłopakiem. Zadzwoniła do niego i opowiedziała mu, o co chodzi. Jej chłopak odpowiedział:
    - Zażądaj od niego 200 dolarów. Podnieś je szybko, on nawet nie zdąży ściągnąć spodni. Dziewczyna się zgodziła. Pół godziny później jej chłopak ciągle czekał na telefon. W końcu po 45 minutach sam do niej zadzwonił i spytał co się stało.
    - Ten sukinsyn użył monet!!!

    A ten mnie najbardziej rozśmieszył :).

    W zakładzie, uczeń goli klienta.
    Niechcący zaciął go, a szef widząc to zamachnął się by mu wymierzyć karę.
    Uczeń uchylił się i cios spadł na klienta.
    Uczeń goli dalej, ręce mu się trzęsą więc zaciął biedaka ponownie.
    Sytuacja się powtórzyła, szef znów się zamachnął na ucznia, ten się uchylił, a cios spadł na klienta.
    Goląc dalej ręka się uczniowi obsunęła i uciął klientowi ucho.
    Klient przestraszony:
    - Kopnij pan to ucho pod stół, bo jak szef zobaczy to mnie chyba zabije.

    OdpowiedzUsuń
  50. - obserwuję jako : Miki88

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: agata.17ko@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  51. - obserwuję jako : agf

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: a.filipowska@poczta.onet.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  52. - obserwuję jako: kwiatusia
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: kwiatusia1@gmail.com
    - notatka: nie (nie mam bloga)
    - boczny pasek: nie

    Dowcip:

    Jedzie ksiądz samochodem, nagle zauważył na poboczu zakonnicę. Zatrzymał się i zaproponował, że ją podwiezie. Zakonnica zgodziła się. Kiedy wsiadła, założyła nogę na nogę, co spowodowało odchylenie się poły sukni, pod którą ksiądz zobaczył wspaniałą nóżkę. Niestety, ponieważ co chwila zerkał, prawie doprowadził do wypadku. Kiedy odzyskał panowanie nad samochodem, postanowił spróbować szczęścia; położył dłoń na kolanie zakonnicy. Ona spojrzała na niego i zapytała: - Ojcze, czy pamiętasz psalm 42? Ksiądz zawstydził się, ale zabrał rękę i przeprosił. Jednak mimo wszystko ciągle zerkał. Po chwili, pod pretekstem zmiany biegu, znów jego dłoń spoczęła na jej kolanie. Zakonnica znów zapytała: - Ojcze, czy pamiętasz psalm 42?Ksiądz ponownie przeprosił - "Przepraszam siostro, ciało jest słabe" i zabrał rękę. Kiedy dojechali na miejsce, ksiądz szybko pobiegł do swojego pokoju, otworzył Biblię i odszukał psalm 42. Po chwili znalazł i jego wzrok padł na słowa: "Jak łania pragnie wody ze strumieni, tak dusza moja pragnie Ciebie, Boże!"

    OdpowiedzUsuń
  53. - obserwuję jako: Bahari
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: stoje.za.drzwiami@gmail.com
    - notatka: nie
    - boczny pasek: nie

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjeciem niz tu)
    wybieram ksiązke nr: 1
    mój mail; jagoda.bemben@gmail.com
    notak: nie
    boczny pasek: Tak
    http://make-up-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    Obserwuję: Sygin99
    Wybieram: zestaw nr 1
    E-mail: karolka1309@wp.pl
    Notatka: nie
    Boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję jako : Natalia Kędzierska
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: amorek333559@onet.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...