czwartek, 24 maja 2012

Wieczorny odstresywacz;)



Siedzę i poprawiam swoją pracę – bo w końcu muszę ustalić termin obrony, ale jak zwykle czegoś zawsze brakuje. Uwielbiam swojego promotora, ale czasami mógłby odpuścić;)

Dlatego też, na dziś już odpuszczam – biorę gorące kakao, czekoladę, Pentelkę – mojego kociaka, pod pachę, i odpalam Grey's Anatomy na DVD;) 
Skoro Malczik pojechał z Malcziczkiem małym do rodziców, zostałam sama – to zrobię sobie wieczór przyjemności;)


Muszę się odstresować;)
I co z tego że prawie wszystkie odcinki znam na pamięć? Kiedy kocham ten serial;) Pamiętam jak złościłam się kiedy miał zająć miejsce mojego ukochanego "Ostrego Dyżuru" na którym się prawie wychowałam, no dobra może nie wychowałam - ale odkąd pamietam go oglądałam. Ale "Chirurdzy" z wielkim hukiem weszli na ekran i godnie zastępują lekarzy z Ostrego;) Od pierwszego odcinka przekonali mnie do siebie, i jak obejrzałam pierwszy odcinek, od razu skradli moje serce i jestem ich wierną fanką;)
Nie przepadam zbytnio za serialami polskimi - nie oszukujmy się, są zwykle na jedno kopyto, z amerykańskich też nie oglądam każdego, ale jak już jakiś zacznę i naprawdę zasługuje na uwagę - przyznaję się - zostaję mu wierna. Nie chodzi mi tu o "Plotkarę" - ta niestety straciła moje serce po 2 sezonie, gdyż od tamtej pory stacza się po równi pochyłej i jego emisja powinna zakończyć się na 4 sezonie;) Ale cóż, jak widać pomimo nud nadal cieszy się popularnością.


Na zdjęciu – moja mini kolekcja seriali- akurat tu 6 sezonów GA – siódmy już w drodze a 8 nie ma jeszcze i 5 sezonów „Zabójczych umysłów”;)
Mam jeszcze kilka innych seriali, bo mam tak że jak już w jakimś srialu się zakocham to muszę mieć sezony na DVD;)
Tak więc, na dziś dobranoc – ja idę oglądać;)

11 komentarzy:

  1. piękna kolekcja! :) ja planuję taką stworzyć "gotowych na wszystko" :) mam już połowę... co roku na urodziny życzę sobie od męża jeden kompletny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe też kolekcjonuję;) Teraz szukam Revenge na DVD bo się naprawdę wciągnęłam;)

      Usuń
  2. uwielbiam zarówno "Ostry dyżur" jak i "Chirurgów" :) zazdroszczę, że masz ten drugi serial na własnej półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostry dyżur był moim pierwszym serialem w jaki się wkręciłam, więc troszkę się złościłam że GA zabiera jego miejsce, ale potem zakochałąm się w GA;)

      Usuń
  3. też kocham GA. Dziś akurat oglądałam ostatni odcinek 8 sezonu. Mąż się zawsze śmieje, bo ja beczę jak dziecko na ich ostatnich odcinkach. I tym razem tak było.. oh, działo się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też beczę jak głupia na GA;) Zawsze zasiadam z paczką chusteczek bo nie idzie się czasami nie popłakać;) Mój kiedyś też łzę uronił - ale jakby co to nieprawda;)

      Usuń
  4. Ojej, zazdroszczę! :)
    Dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie jakoś seriale nie kręcą, wolę sobie film obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rok temu na wyprzedaży ją kupiłam za 20 zł chyba, bo ona miała takie kamyczki brzydkie ponaszywane, ale odprułam i teraz jest ok, chociaż mogłaby być rozmiar większa... najlepiej nie szukać a sama się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię Chirurgów i Zabójcze umysły! Choć raczej nie jestem im wierna i na czasie, staram się ograniczyć oglądanie seriali, więc jest jak jest :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham, kocham, KOCHAM Chirurgów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...