wtorek, 22 maja 2012

Where's my shoe?! Found it;)

Jestam miłośniczką nie tylko dobrej książki czy filmu - ale też butów;)
Tak - jestem butoholiczką;) W swojej kolekcji mam ich ok 100 par;) Malczik już na mnie krzyczy jak widzi że zakupuję kolejną parę - ale co zrobić? One są tak piękne i krzyczą do mnie z wystawy "weź mnie weź", no i jak im odmówić;)


Na chwilę obecną, nie mogę chodzić w wysokich koturnach czy obcasach, ze względu na moją kostkę i wciąż trwające rahabilitacje, które pozwolą mi osiągnąć w pełni sprawną nóżkę. Jednak pomimo mej chwilowej niedyspozycji nie żałuję sobie i nawet wysokie zakupuję - przecież w końcu je założę;)
Dziś chciałam się pochwalić jednymi z moich najukochańszych bucikó, które są najwygodniejsze na świecie.
Nie czuć wcale wysokości - a koturn ma 15 cm. Są mega wygodne i lekkie. 


Właśnie znalazłam ofertę na allegro z takimi samymi ale beżowymi - więc je od razu zakupiłam - i cena była też atrakcyjna - bo za nowe zapłaciłam 30 zł;)


Czarne są moim nabytkiem z tamtego roku, kupiłam je w Anglii za niecałe 25 funtów. Kupiłam je żeby wyróbować, a jak wróciłam po inne kolory to okazało się że wykupili;( A dosłownie przyszłam na następny dzień;( Płakałam może z pół kolejnego dnia, ale znalazłam inne i jakoś zapomniałam   o moim pechu. Potem kilka razy widziałam je na allegro i na innych portalach szafiarkich - ale za takie ceny że po porstu kopara opada.
Ale tym razem jak znalazłam kremowe za 30 zł to od razu kliknęłam kup;) Na dniach mi przyjdą to się pochwalę;) Na chwilę obecną możecie podziwiać tylko czarne;)
Belive me - są naprawdę wygodne, może wydaje się że z powodu "łódeczki z przodu" się chwiejemy - nic bardziej mylnego - to jedne z najbardziej wygodnych koturn jakie miałam okazję nosić;) Ale ja mam dziwną nog - więc na mnie ciężko coś trafić;)



A;) Chciałam jeszcze przypomnieć o konkursie w którym możecie wygrać jedną z dwóch książek - więcej informacji TU

3 komentarze:

  1. ja bym mogła buty codziennie kupować... no uwielbiam to i tyle! :P a te Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię kupować buty, aczkolwiek nie mam ich tylu, co Ty :)) może 1/5 ilości ;] i też chętnie kupuję buty na wyższym koturnie / obcasie, ale nie znów jakieś mega wysokie, bo aż takich to nie lubię
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne. i zapewne bardzo wygodne. niech żyją koturny, które dają naszym stopom ulgę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...