sobota, 12 maja 2012

Pierwszy blogowy stosik;)

Nadszedł czas i na mnie;) Każdy się chwali swoim stosikiem, to i ja pochwalę się swoim, tak więc dziś prezentuję Wam swój stosik majowy - pierwszy na blogu;)
Mam nadzieję że książek starczy do końca maja;)
Oczywiście zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - o TU

Większość książek, zakupiona w Matrasie na wyprzedażach - uwielbiam tam przebywać;) Zawsze znajdę jakąś książkę, która mnie zaciekawi a co najważniejsze nie przekracza kwoty 10 zł;) 




Może zaczniemy od dołu;)


1. Woelk Urlich - "Ostatni spektakl" - zakupiona w Matrasie za 4,90 zł;)
2. Roger Willemsen - "Podróż do Afganistanu" - książkę dostałam w prezencie.
3. Dariusz Rekosz " Siostrzyczka" - zakupiona w Matrasie za 4,90 ;)
4. Andrzej Wydrzyński - " Czas zatrzymuje się dla umarłych" - prezent od znajomej. Co mi się w niej podoba, w środku jest załączona płyta DVD z filmową ekranizacją tejże książki;)
5. Olle Lonnaeus - "Pokuta" - książka zakupiona w Matrasie za 2 zł;)
6. Krzysztof Kąkolewski - "Zbrodniarz, który ukradł zbronię" - książkę dostałam w prezencie i tak samo jak pozycja 4 posiada płytę z filmem;)
7. Carl Hiaasen - " Słodycz zemsty"- zakupiona w Matrasie za 5 zł;)
8. Iga Karst  - "299" - dostałam w prezencie;) - już przeczytana rezenzja niebawem;)
9. Paulina Grych - "Numer zerowy" - jw. - przeczytana, recenzja niebawem;)
10. Antonina Kozłowska - "Kukułka" - jw
11. G.H.Ephron - "Świat urojony" - zakupiona w Matrasie za 2 zł;)
12. Iga Karst - "Złudna gra" - zakupiona w Matrasie za 2,90;) - przeczytana, recenzja niebawem
13. Lisi Harison - "Alfy.Każda z nas ma talent" - dostałam w gratisie w kięgarni internetowej, jak kupowałam książki do napisania pracy;)
14. Nancy A. Collins - "Wampy" - jw.
15. Carlos Ruiz Zafon - "Cień wiatru" - dostałam w pracy, bo jakieś wydawnictwo wysłało nam w podziękowaniach każdemu po egzempalrzu;)




Czytaliście którąś z pozycji? Jak tak, to jak ją oceniacie? A może macie jakieś szczególne prośby, którą prośbę najpierw przeczytać i ją zrecenzować? Jakieś sugestie;)?


O widzę że w tle mojego stosiuku, widać książki które pomagają mi w napisaniu mojej pracy;) hehe;)


Zapraszam też na moje aukcje Allegro - zestawy książek bez ceny minimalnej;) http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21867038

7 komentarzy:

  1. piękny stosik :) ja posiadam "Cień wiatru"...i robiłam do niego już 2 podejścia :) ale zamierzam zrobić trzecie zakończone sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie cień wiatru chciałabym sobie zostawić na koniec, bo boję się że będe kilka razy go przerywać, taka praca;) Więc wolę go sobie zostawić na wolny weekend by przeczytać za razem;)

      Usuń
  2. Imponujący stos :D A jakie udane zakupy w Matrasie ;) Też tam ostatnio byłam, na wyprzedaży -70% i nie wiem jak to zrobiłam, że wyszłam bez naręczy książek ;O "Cień wiatru" super lektura, muszę sobie go sprawić na półkę, tak jak i "Grę anioła". Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba przejdę się do tej księgarni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie;) nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma;)
      Do tego mam jeszcze kartę rabatową więc książki nawet przecenione kosztują mnie jeszcze taniej;)

      Usuń
  4. Jak większość, czytałam "Cień wiatru" i naprawdę jestem zachwycona;)
    Blog świetny!!!:D
    www.wolna-silna.blogspot.com
    Zapraszam!!! Także o książkach, filmach itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stosik :) cień wiatru mam w planach. Miłego czytania.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...