wtorek, 29 maja 2012

Moje łupy;)


Witam, witam i o zdrowie pytam;)
Już na wstępie chciałabym przypomnieć że można się jeszcze zgłosić do rozdawajki książkowej która kończy się 31.05. Do wygrania jest jedna z dwóch książek – która? Wybór należy do Ciebie. Więcej o konkursie TU.

Dziś będzie krótko, bo wieczorem o ile czas pozwoli napiszę większy post filmowo/serialowy;)

Wczoraj przez przypadek znalazłam się w second-handzie i o dziwo znalazłam dla siebie 2 świetne rzeczy, a mianowicie buciki i torebkę. Obydwie rzeczy nowe – z metkami.
Na taką kopertówkę polowałam już dość długo, chodziło mi i o kolor i wielkość – szukałam po innych portalach ale troszkę ceny były za duże, a tu trafiła mi się nówka sztuka za 6 zł, od razu wylądowała w moim koszyku;)

Kolejną rzeczą jaką znalazłam są buciki. Jak pisałam już wcześniej – jestem butoholiczką. Ale jeśli chodzi o płaskie – nie mam ich zbyt wielu, a ze względu na nogę, która jeszcze nie jest w pełni sprawna – jestem zmuszona by chodzić w płaskim obuwiu. Więc jak zobaczyłam te baletki, stwierdziłam że miłoby było jakby wylądowały w moim koszyku i na moich nogach;) Buciki również były nowiuśkie, z meteczkami a zapłaciłam za nie całe 7 zł;)

Zadowolona wyszłam z ciuchlandu i już kroczyłam dzielnie do domu, ale coś mnie podkusiło i postanowiłam wejść do takiego małego sklepiku z książkami i filmami – jakież było moje zdziwienie gdy tam znalazłam pełny 1 sezon serialu „Szminka w wielkim mieście”, nowy, zafoliowany za 8 zł. Oczywiście, od razu pobiegłam do kasy i tym sposobem powiększyłam swoją kolekcję seriali na DVD o serial autorki serialu „Seksu w wielkim mieście”. Szminka, może nie była jakimś wielkim, genialnym serialem, ale oglądałam go od początku do końca głównie z przyzwyczajenia i dla Kim Raver, ale moge go zaliczyć do serialu rodem guilty pleasure. Tak więc, z checią zakupiłam owo DVD, by przy wieczornej nudzie włączyć go sobie i się zrelaksować;)
A teraz mea culpa – muszę się zbierać bo troszkę rzeczy dziś mam zaplanowanych;)
Miłego dnia;)

P.S
Nigdy nie znaczyłam zdjęć, ale niestety jestem zmuszona, bo już zostały podkradzione, więc od dziś zdjęcia moje będą znaczone.

4 komentarze:

  1. mega torebka!!!!!!
    obserwuje kochana z przyjemnością:):* i zapraszam do obserwowania u mnie!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, a to cena z opakowania, czy taka mega przecena? Poza tym reszta też bardzo ładna. Klasyczna i w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o DVD to przecena, w tym sklepiku często przeceniają na naprawdę niskie ceny różne filmy czy seriale. Ostatnio udało mi się zakupić na DVD oscarowy film "Służące" za 10 zł.

      Usuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...