czwartek, 10 maja 2012

Książkowa rozdawajka

Tak jak obiecałam, w maju odbędzie się kolejne konkursiwo;)
Tym razem do wygrania jest jedna z dwóch książek:




1. Louise Brown - "Sprzedane" - książka w twardej okładce, przeczytana w stanie bardzo dobrym.


"Książka ukazuje osobiste doświadczenia kobiet zmuszanych do prostytucji - opuszczanie domu rodzinnego, naukę "zawodu" i życie w azjatyckich domach publicznych. Autorka opowiada o nieludzko wykorzystywanych dziewczętach pochodzących z najbiedniejszych grup społecznych, przytacza relacje najbardziej maltretowanych kobiet. Pokazuje także hipokryzję ich klientów i bezwzględność bossów przemysłu związanego z seksem."









2. Sabine Dardenne - "Wybieram życie" - książka nowa.

"Autorka książki, obecnie dwudziestojednoletnia dziewczyna, szczegółowo opowiada swoją tragiczną historię – kiedy miała dwanaście lat została porwana i przetrzymywana przez mordercę Marka Dutroux.

Jej poszukiwania trwały osiemdziesiąt dni. Fotografie zaginionej uczennicy w szkolnym mundurku były rozklejone na każdym murze w całej Belgii. Sabine jest jedną z niewielu ofiar „belgijskiego potwora”, które przeżyły. Po latach postanowiła opisać wszystko, co przeżyła, aby wyrzucić to z siebie i aby nigdy więcej nie odpowiadać na trudne pytania, a przede wszystkim po to, by uczulić wymiar sprawiedliwości, często zwalniający pedofilów z odbycia znacznej części kary więzienia, np. za dobre sprawowanie."








Jak widać będą dwie nagrody, a co za tym idzie dwójka szczęśliwców;)
Co należy zrobić?

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga - obowiązkowo.

2. Należałoby dodać notatkę u siebie, informującą o rozdaniu o mnie.+1 los

3. W pasku obok umieść banner z informacją o rozdaniu u mnie.+ 1 los

4. W komentarzu napisz:

- obserwuję jako :

- wybieram książkę nr:

- mój mail: 

- notatka: tak/nie

- boczny pasek : tak/nie

Mój blog profilu na facebooku się jeszcze nie dorobił - więc czujcie się zwolnione z tego obowiązku polubienia mnie na fb;)

Konkurs majowy trwa od dziś tzn: 10 maja do 31 maja do 24 w nocy.
Dwójka szczęśliwców zostanie ogłoszona do 3 dni od zakończenia konkursu.
Przesyłka zostanie wysłana również do 3 dni od ogłoszenia szczęśliwców - niestety nie wysyłam za granicę.






31 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    obserwuję jako : Scarlett
    - wybieram książkę nr: 1.
    - mój mail: scarlett13@onet.eu
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się jako druga ? :]

    - obserwuję jako : Wiedźminka
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: a_rey@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się jako numer 3 :)
    obserwuję jako : Ruda
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: renka012@wp.pl
    obserwuję już od jakiegoś czasu a banerek wklejam w zakładce konkursy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. - obserwuję jako : Aleksnadra

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: aaalexia@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    - obserwuję jako : OliwkaEwka

    - wybieram książkę nr: 2

    - mój mail: kochamsztuke@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak/ http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. - obserwuję jako :Sharona

    - wybieram książkę nr: Sabine Dardenne - "Wybieram życie"

    - mój mail: mpiosenki@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się!

    1. obserwuję jako Miłośniczka Książek
    2. wybieram książkę nr 1 "Sprzedane"
    3. mój mail: milosniczkaksiazek@onet.pl
    4. notatka: pojawi się jutro [tj 21.o5] gdyż dodaję jedną notkę na dzień a dziś już jedna została opublikowana :)
    5. boczny pasek: baner zamieszczę w zakładce z konkursami na moim blogu

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. notka na blogu zamieszczona :)
      http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/2012/05/info-o-konkursie.html

      Usuń
  8. Zgłaszam się!
    1. Obserwuję jako: Trinity801
    2. Wybieram książkę numer 2
    3. Mail: trinity801@autograf.pl
    4. Notatka: nie
    5. Boczny pasek: tak, co prawda nie na bocznym pasku, ale w zakładce Konkursy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako : Bezimienna
    wybieram książkę nr: 1
    mój mail: bezimiennablog@gmail.com
    notatka: nie
    boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    1 Obserwuje jako Anne18
    2 Wybieram książę nr 1
    3 e mail- ania.glod@amorki.pl
    4 Notatka Nie
    5 Boczny pasek tak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    1. Obserwuję jako Bella.
    2. Wybieram książkę nr 1
    3. Mój e-mail: bellatriks@vp.pl
    4. Notatka: pojawi się jutro (22.05)
    5. Boczny pasek: tak - banner umieściłam jednak w zakładce Konkursy, bo nie lubię dużej ilości ogłoszeń na głównej stronie bloga. Wprowadza to spory misz-masz ;)

    Pozdrawiam!
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Akcja promocyjna bloga udała się ;) Książki raczej dla mnie nie interesujace więc nie zgłaszam się, ale bloga obserwuję i zapraszam do siebie: http://ksiazki-recenzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. :)
    Dodałam bloga do obserwowanych.Banner umieściłam w swojej zakładce "konkursy".
    Obserwuję jako Sylwuch.
    Wybieram książkę nr 1.
    Mój mail: sylwiapis@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak (w zakładce ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    - obserwuję jako Rincewind99
    - wybieram książkę nr 2
    - mój mail: rincewind9998@gmail.com
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. - obserwuję jako :madziulaczek1991

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: madziulaczek1991@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    - obserwuję jako: Ania
    - wybieram książkę nr: 1
    - mój mail: tierra.es.mia@gmail.com
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak, http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. - obserwuję jako : ania99

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: mariolka1994@onet.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak http://aniabeauty.blogspot.com/

    Jak przeczytałam opis pierwszej książki to od razu pomyślałam ,że muszę ją MIEĆ!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :
    -obserwuję jako natanna,
    wybieram książke nr 1,
    -mój e-mail gut.anna1@gmail.com,
    -notatka - nie
    -boczny pasek tak - http://natanna-mojezaczytanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako :agamlawa1

    - wybieram książkę nr:1

    - mój mail: agamlawa1@wp.pl

    - notatka: nie

    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  20. - obserwuję jako :
    miumiu
    - wybieram książkę nr:
    2
    - mój mail:
    miumiu_miu@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek : tak jakby ;) proszę to zaliczyć lub nie :)
    http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. - obserwuję jako: poloniamartyna
    - wybieram książkę nr: 1
    - moj mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    - notatka: nie
    - boczny pasek: nie

    OdpowiedzUsuń
  22. - obserwuję jako : LadyAsia

    - wybieram książkę nr: 1

    - mój mail: laurkaaa@hotmail.com

    - nie mam bloga, więc nie mogę spełnić dodatkowych losów :/ Za to tutaj jest mój tweet: https://twitter.com/giveaways92/status/206817940111233025

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako vvia,
    wybieram książkę nr 1,
    mój email: vvia74@gmail.com,
    notatka - nie,
    pasek boczny - tak.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. - obserwuję jako : dorota
    - wybieram książkę nr: jedna i druga jest w moim guście wiec i na 1 i na 2
    - mój mail: qwe2001@tlen.pl
    - notatka: tak
    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, musisz zdecydować się na jedną bo zaostanie Ci przydzielona losowo.

      Usuń
  25. Grzecznie zgłaszam się. :)
    obserwuję jako Nutinka
    - wybieram książkę nr 1
    - mój mail: danutinka[maupa_zamiast_nawiasów]gmail.com
    - notatka: nie
    - banner na pasku bocznym: tak

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako : Crystal
    wybieram książkę nr: 1
    mój mail: humanbazooka@gmail.com
    notatka: nie
    boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  27. - obserwuję jako : ewkalinka14
    - wybieram książkę nr: 2
    - mój mail: ewkalinka14@wp.pl

    - notatka: nie
    - boczny pasek : nie

    OdpowiedzUsuń
  28. - obserwuję jako : Mamminkowo

    - wybieram książkę nr:2

    - mój mail: babski.blog@gmail.com

    - notatka: nie

    - boczny pasek : tak

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...