czwartek, 5 kwietnia 2012

Pierwsze rozdanie;)


Tak jak obiecałam tak też zrobiłam;)

Może i blog nie ma wielu obserwatorów, jednak zawsze ktoś zagląda i dzięki temu pyknęło mi 2 tys wyświetleń za co dziękuję, bo blog ma dopiero niecałe 4 miesiące – i z tejże okazji organizuję pierwsze rozdanie/konkurs;)

A co jest do wygrania?
Może nie dużo – ale zawsze coś;)



  1. Piękna nowa opaska, ozdobiona niebieskimi piórkami
  2. Nowy pierścionek „kocie oczy” koloru różowego na dwa paluszki
  3. Nowy pierścionek kolorowe oczko
  4. Naszyjnik z regulacją
  5. Nowy czarny lakier do paznokci
  6. Nowa szminka koloru błyszczącego brązu/ rudego;)


Co należy zrobić by owy zestawik trafił w Wasze ręce? Chyba nie będzie to dla Was nic nowego, a może;)

  1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
  2. Nie mam facebooka – więc zwalniam Was z tego obowiązku, za to – musicie dodać u siebie osobny post informujący o tym rozdaniu i dodać go do informacji w basku bocznym.

Dużo nie trzeba zrobić? Prawda?

W komentarzu potem piszecie:
  • obserwuję jako:
  • i link do wpisu informującym o rozdaniu;)

Konkurs trwa od dziś 5 kwietnia do 26 kwietnia do północy;)
Wyniki podam 27 no może 28 kwietnia;)

6 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Catalina
    Email to kasia_gosia_julia@op.pl
    Link do notki to : http://lovciamblogguje.blogspot.com/
    Również zapraszam do siebie, mam nadzieję, że Ci się spodoba i może zaobserwujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło,tylko małe sprostowanie nie jestem denzee style - tylko mallcziki;)

      Usuń
  2. napewno wezme udzial :) juz obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ! dodaje do obserwowanych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Immortal, notkę dodałam- http://jungledrumm.blogspot.com/2012/04/kolejne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...