niedziela, 15 kwietnia 2012

Garnier Czysta Skóra Active


Kiedyś już pisałam że moja twarz jest strasznie dziwna, wszystko w zależności od pogody. Czasami błyszczę się jak przysłowiowe „psu jajka” czasami moja cera jest tak sucha że skóra płatami mi odchodzi i mam okropne rany i strupy. Nic na to nie poradzę, taka się urodziłam i taka zapewne umrę;) W kązdym razie jakoś daję radę i korzystam z wielu specyfików które mają ułatwić mi bytowanie na tym świecie;)
Jednym z owych magicznych kosmetyków które są dla mojej dziwnej mordki idealne jest krem z Garniera.

Garnier Skin Natural Czysta Skóra Active – to jest coś, co powoduje że moja twarz zaczyna żyć;)
Kupiłam go kiedyś przez przypadek – była promocja na produkty Garniera kup jeden drugi za 1 gr;) Oczywiście że się skusiłam, jako że od zawsze używan peelingu tejże firmy to ten krem wzięłam jako owy drugi produkt na wypróbowanie.
Już po pierwszym dniu byłam nim oczarowana i zaraz następnego ranka poleciałam do sklepu i kupiłam kolejną promocyjny produkt, tym razem ten kren i kolejny wzięłam w owym gratisie. Tym oto sposobem stałam się posiadaczką 3 kremów;)
Na buteleczce czytamy „Aktywny krem przeciw niedoskonałościom, Nawilżenie 24h”. Oczywiście, niedoskonałości mam, mimo swojego wieku moja cera skłonna jest nadal do trądzika, a i posiadam kilka blizn po tych cholerstwie więc krem jest idealny dla mnie. Po pierwszym użyciu byłam mile zaskoczona – krem przyjemnie pachniał – troszeczkę zalatywał spirytusem ale to naprawdę z początku, łatwo się rozprowadzał i w ciągu kilku minut wchłaniał się.
Delikatnie chłodzi twarz i ją wygładza. Naprawdę po tych kilku minutach kiedy dotykamy swojej twarzy czujemy że nasza skóra jest taka delikatna i aksamitna. Działa natychmiastowo na pojawiające dopiero się wypryski czy podskórniaki – bleee, w kazdym razie znikają raz dwa – no może nie w ciągu kilku minut, ale na następny dzień nie znajdziemy już naszego wroga. Kolejna rzecz dotycząca tego kremu- bardzo długo utrzymuje się na twarzy i świetnie nadaje się pod podkład. Nie powoduje wrażenia tłustej cery, delikatnie ją wysusza i wygadza. Kiedy nakładam sobie przed snem, wstając rano krem nadal się utrzymuje i twarz cały czas jest aksamitna.
Jak już pisałam idealnie nadaje się jako baza pod podkład – ja tak robię i dzieki temu mój makijaż długo utrzymuje się na twarzy i nie spływa.
Skład kremu jest trochę długi i skomplikowany, ale co mo tam przeszkadza skoro jestem w tym kremie zakochana;)

Skład: Aqua/Water, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Alcohol Denat., Nylon-66, Hydrogenated Polyisobutene, Amonium Polyacryldimethyltauramide/Amonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aloe Barbadensis, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Benzyl Salicylate, Cetyl Alcohol, CI 42090 / Blue 1, Citral, Cucumis Sativus Juice/ Cucumber Fruit Extract, Dimethicone, Disodium Edta, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glyceryl Stearate, Hamamelis Viriniana Extract / Witch Hazel Extract, Hexyl Cinnamal, Hexylene Glycol, Limonene, Linalool, Methylparaben, PEG - 100 Stearate, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Propylparaben, Salicylic Acid, Triethanolamine, Vaccinium Myrtillus Extract/Vacciunium Myrtillus Fruit Extract, Zinc PCA, Parfum/Fragrance (F.I.L. B36335/1).

Osobiście jestem tym produktem zachwycona, nic tak nie działa na moją straszną cerę jak ten krem. Produkt jest bardzo wydajny, jedna buteleczka starcza mi na 2 miesiące – a używam często, pod makijaż, po zmyciu makijażu, i przed snem codziennie. Czyli jakby nie patrzeć używany jest przeze mnie 3 razy dziennie 7 dni w tygodniu. Buteleczka jest bardzo praktyczna, można ją zabrać ze sobą nawet w małej torebeczce, krem jest wyciskany przez pompkę – czyli wyciskamy tyle ile chcemy.
Cena bez promocji za 50 ml to ok 20 zł, jednak często można go spotkać na promocjach za ok 12 zł lub w promocjach kup jeden a drugi za grosz w hipermarketach.

Oczywiście, możecie się ze mną nie zgodzić, bo co człowiek to inna cera i nie do każdej cery ten krem się nadaje. Jednak ja, posiadająca cerę tłustą bardzo tłustą i dziwną bo czasami przesuszoną, do tego delikatną bo wrażliwą i alergiczną – jestem naprawdę zachwycona działaniem tego kremu. Odkąd go używam, moje niedoskonałości są prawie niewidoczne i rzadko kiedy wyskakują mi nowe. Osobiście go polecam bardzo gorąco;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...