czwartek, 29 marca 2012

Isana Body Roll - On

Czasami na moim blogu pojawia się jakaś recenzja kosmetyczna, tak jest i tym razem;)
Dziś chciałam co nieco napisać o wygładzającym lotionie do ciała w kulce. Zakupiłam go sobie w Rossmanie za notabene 3,50 zł;) Kocham rossmanowskie promocje;) Długo się nad zakupem zastanawiałam, nie z powodu że jest drogi – bo na Boga – wcale nie jest, ale nad jego skutecznością. Na koniec końców znalazł się w moim koszyku i nie żałuję;)

Isana Body Roll – On – bo takową nazwę ten produkt ma. Przede wszystkim podoba mi się opakowanie z roll on' em, który masuje skórę w trakcie uzywania produktu, a dzięki takiemu masażowi poprawia się wygląd skóry. Ma bardzo miły i orzeźwiający zapach, który idealnie sprawdzi się w lecie. Po namiesieniu żelu, kuleczką na uda czujemy początkowo bardzo miłe chłodne masowanie – sprawdzynią jest owa przyjemna kuleczka. Zapach – zapewne wiele z Was o niego spyta. Zapach jak pisałam jest bardzo orzeźwiający przypomina zapachem trawę cytrynową.

W pierwszym wrażeniu wydawał się zostawiać klejącą warstwę, która jednak po około niecałych dwóch minutach ustąpiła uczuciu napiętej i jędrnej skóry. Skóra staje się gładasza niemalże natychmiast. Przez pierwszy tydzień stosowałam go dwa razy dziennie dokładnie to na uda i pośladki, więc w takim tempie jeden roll on wystarczył mi na półtora tygodnia – gdyż balsam ma tylko 50 ml pojemności.
Już po kilku dniach zauważyłam zdecydowaną różnicę co do jędrności, elastyczności i gładkości skóry.Obecnie używam go raz dziennie, po wieczornej kąpieli. Miło chłodzi skórę, łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i co najważniejsze - efekt utrzymuje się nie tylko do rana, ale przez cały następny dzień do wieczora.
Muszę przyznać że może tylko w moim odczuciu, może tylko u mnie – jednak moje rozstępy po jego stosowaniu zaczeły powoli zanikać.
Oczywiście po pierwszym użyciu pobiegłam do Rossmana po kilka kolejnych roll on'ów by mieć w zapasie.

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Propylene Glycol, Glycerin, Caffeine, Carbomer, Sorbitol, Parfum, Menthol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Lauriminodipropionate, Maltodextrin, Sodium Hydroxide, Actinidia Chinensis Fruit, Citrus Grandis Extract, Phenethyl Alcohol, Alcohol, Disodium Rutinyl Disulfate, Pyrus Malus Juice, Pyrus Malus Fruit, Ginkgo Biloba Extract, Aesculus Hippocastanum Extract, Lactic Acid, Glucose, Rutin, Naringin, Phenoxyethanol, Citric Acid, Neohesperidin Dihydrochalcone, Sodium Benzoate, Methylparaben, Potassium Sorbate, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben

Cena bez promocji: 7 zł/ sztuka

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...