niedziela, 12 lutego 2012

Matura to bzdura...


Czy nie macie takiego wrażenia że niektórzy to chyba po drodze gdzieś mózg zgubili?
No właśnie – bo ja mam...

Nawet nie wiecie jak mi się nudzi, siedze ba a dokładnie leże z tą nogą do góry, i nie mam co ze sobą robić, książki przeczytane, filmy jakie miałam wyoglądałam to nadszedł czas na przeglądniecię popularnego youtube.com.
Owszem jakoś tak od filmiku do filmiku trafiłam na MaturaToBzdura z Kubą;)
No co ludzie tam wygadują to rzechodzi moje najśmielsze oczekiwania.
Owszem, owszem nie każdy jest orłem z danej dziedziny - sama do orłów z matematyki i przedmiotów ścisłych się nie zaliczam, była jest i będzie to dla mnie czarna magia, ale podstawy znam. No słuchajcie debilem nie jestem, więc podstawy które były wymagane na dopuszczający czy dostateczny znam;) Zdać w końcu tzeba było;)
Ale Ci co tam odpowidają to jakaś przesada!
Ile jest 1-(-1) = ? i żeby padała odpowiedź padała 7! Seriously?! Jak żeś to gościu policzył?
A znajomość flag różnych państw? Hello?? Z Izraela Grecję zrobić? Realy?!
Albo czym był potop szwedzki – żeby padła odpowiedź zalało nasz szwedami!
No masakra jakaś!
Ale oglądam dalej i im dalej brnę tym coraz bardziej odpowiedzi powalają mnie na łopatki, coraz niżej i niżej mnie ogrom ludzkiej głupoty przytłacza.
Ok, potrafie zrozumieć że są uczniowie gorsi – lepsi, ale czasami mam wrażenie że oni wcale do szkoły nie chodzili. Owszem jest to tak głupie że aż śmieszne, ale jak oni te matury teraz zdają kiedy podstaw nie umieją?
Ale chyba najbardziej jako Politologa rozwalił mnie tekst pt „ Kim był Gomułka” i odpowiedź „ Królem Polski”, już nawet pomijam fakt że owy osobnik nawet dobrze pytania nie potrafił przeczytać i wyszło mu „ Kim jest władca gomułek” no proszę litości...
Czy wiedza naszej młodzieży jest naprawdę na tak żenującym poziomie?
W sumie to mam przykład z mojej uczelni – rocznik niżej ode mnie miał proste kolokwium by sprawdzić stan ich wiedzy historycznej i na pytanie z kim graniczy Polska ktoś odpisał „ USA i Szwecja”. No comment.
Może więcej pisac na ten temat nie będę sami zobaczcie:)





Ostatnio Malczik w ramach rozrywki zabrał mnie do glaerii;) Malcziki sobie kulała o kuli po sklepach na wyprzedażach i zaopatrzyła się w kilka nawet ciekawych rzeczy;) 
Nie przepadam za płaskimi butami – jestem miłośniczką obcasów, od kiedy tylko pamiętam zawsze w nich śmigałam, więc jakie teraz jest zdziwienie znajomych kiedy widzą mnie w płaskiej podeszwie. A jako że jestem miłośniczką obcasów to oznacza też że w mojej szafie jest przewaga obcasów a całkowity brak płakskich butów, no może nie całkowity. Mam ze 3 baletek i jedne emulki;)
Więc na wyprzedażach zaszalałam i szukałam płaskich bucików;) na stronie DeeZee;) no muszę przyznać że pierwszy raz kupowałam w ich sklepe internetowym, zazwyczaj kupowałam w sklepie w Galerii;) I musze pochwalić ich;) Bardzo szybka realizacja zamówienia;) Oczywiście też zakupiłam kilka ubranek;) W kolejnym poście je pokażę;) Nie będę robić z moejgo bloga, bloga stylizacyjnego bo ani nie mam figury ani jakiegoś wyczucia mody;) Ubieram się tak bym czuła się wygodnie;) Oczywiście że lubię modę, ale nie jestem dziewczyną o idelanych wymiarach więc nie wszystko na mnie będzie fajnie leżeć;) Więc raczej nie, na sobie nie będę pokazywać ubrań;)
Może kiedyś – jak schudnę;) Bom na diecie;)




                                   Buciki - DeeZee, można je zakupić na stronie http://www.deezee.pl

i się pochwalę zakupiłam sobie na allegro sukienkę, ale nie wiem czy ujdzie czy nie? W sumie mi się podoba:)
Jak sądzicie będzie czy nie za bardzo?;)

 

1 komentarz:

  1. Buty DeeZee są rewelacyjne ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i zamierzasz zostawić komentarz, to napisz coś więcej niż tylko: "Chcę" , " przeczytam". Szanujmy się i skoro ja poświęcam czas by napisać więcej niż jedno słowo, również i Ty możesz zbudować jedno pełne zdanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...